Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،هم‌زمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت، ۹ پروژه عام‌المنفعه بهداشتی و درمانی استان گیلان به‌ صورت ارتباط تصویری توسط ارسلان زارع، استاندار و ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسماً افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

این پروژه‌های حوزه سلامت گیلان در شهرستان‌های رشت، لنگرود، فومن، صومعه‌سرا و ماسال افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ برای احداث و بهره‌برداری از ۹ پروژه عام‌المنفعه بهداشتی و درمانی گیلان، حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است. ICUجنرال ۲۰ تخته مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت با مساحت ۴۰۰ مترمربع، خانه بهداشت جدیدالاحداث گشت رودخان فومن به مساحت ۱۱۰ مترمربع، توسعه داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی در کلینیک بعثت و ارائه خدمات شبانه‌روزی و تأمین داروهای مرکز شیمی‌درمانی سرپایی استان، راه‌اندازی مرکزDPIC (مرکز اطلاع‌رسانی دارو و سموم دارویی) در کلینیک بعثت رشت، سیستم اکسیژن‌رسانی۶۰۰ لیتری در سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان، اکسیژن ساز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا در مساحتی ۳۵ مترمربعی، اکسیژن ساز دوم بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود، اکسیژن ساز مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت و ایجاد بخش اطفال و کلینیک تخصصی بیمارستان ماسال مترمربع مجهز به ونتیلاتور، تخت احیا، انکوباتور، مانیتور علائم حیاتی، پالس اکسیمتر، وارمر نوزاد، تخت بستری اطفال، برانکارد، تخت معاینه با مساحت یک هزار متر مربع ازجمله طرح‌هایی است، که در پنجمین روز از هفته گرامی داشت دولت ۱۴۰۰ در گیلان به بهره‌برداری رسیدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هفته دولت گیلان علوم پزشکی گیلان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است