Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان ایران، کمبود تجربه را یکی از دلایل عدم مدال‌آوری تیم میکس کامپوند ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به توکیو، مجید کهتری پس از برگزاری دیدار رده‌بندی مسابقات میکس کامپوند بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: این اولین پارالمپیک رمضان بیابانی و فرزانه عسگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌دانستم آنها در دو بازی آخر مقابل چین و روسیه کار سختی دارند، چون ورزشکاران تیم‌های دیگر را می‌شناسم و می‌دانم چقدر تجربه دارند. آنها همه پارالمپیک دیده و صاحب تجربه جهانی و بین‌المللی هستند و البته از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آیند.

وی افزود: بچه‌های ما امروز نه تنها چیزی کم نگذاشتند، بلکه در حد توان خود خیلی هم خوب کار کردند. از آنها تشکر کرده و به‌عنوان سرمربی تیم ملی از مردم بابت اینکه به مدال نرسیدیم، عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم پارا تیروکمان کشورمان خاطر نشان کرد: همه موفقیت، پیروزی و رسیدن به مدال را دوست دارند، ولی ما خیلی بیشتر از آنها این چیزها را دوست داریم. باور نمی‌کنید وقتی این بچه‌ها شکست می‌خورند و به مدال نمی‌رسند، دنیا روی سرم خراب می‌شود.

کهتری تصریح کرد: می‌دانم شاگردانم از بهترین‌ها هستند و اطمینان دارم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. آنها در همین مسابقات توانایی‌های خود را ثابت کردند.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات ما این بود که در دو سال گذشته به خاطر کرونا مسابقاتی برگزار نشد، البته این فقط مشکل ما نیست و برای سایر تیم‌ها هم هست. در این بین چیزی که کمک می‌کند تجربه و حضور در میادین بین‌المللی است که متأسفانه برخی از بچه‌های ما در این زمینه کمبودهایی دارند. دیدید که در دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال چقدر استرس بالا بود و در این میدان‌ها آنهایی موفق موفق می‌شوند که باتجربه هستند.

سرمربی تیم پارا تیروکمان کشورمان در خاتمه تصریح کرد: تیم چین برای ما غیرقابل دسترسی نیست. ما تیم چین را در گوانگژو و در خانه خودش بردیم و قهرمان شدیم. اینجا هم اگر از دیوار چین رد می‌شدیم، می‌توانستیم قهرمان شویم، اما نشد. ما امشب به مدال نرسیدیم، اما دست از تلاش بر نمی‌داریم و به کارمان ادامه می‌دهیم تا در روزهای آتی مدال بگیرم. از مردم هم می‌خواهیم ما را دعا کنند.

پارالمپیک 2020 توکیو| عسگری: مدال میکس کامپوند قسمت ما نبود/ روحیه‌مان خوب استپارالمپیک 2020 توکیو| بیابانی: حتماً حریفان از ما بهتر بودند/ به چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، نرسیدیم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو میکس کامپوند سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!

به گزارش ورزش سه، آرشا شکوری گلر جوان هوادار اولین حضور خود در ترکیب اصلی این تیم را تجربه کرد اما نتوانست در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

او پس از درخشش در تیم ملی جوانان مورد توجه باشگاه هوادار قرار گرفت و در کنار گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی به تمرین کردن پرداخت و پس از حضور در این تیم جام‌جهانی جوانان را هم تجربه کرد.

آرشا پس از نیمکت‌نشینی کامل در لیگ برتر امروز مقابل مس سونگون به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی در این مسابقه داشت و در جریان مسابقه توانست با اطمینان و اعتماد به نفس درون دروازه قرار بگیرد.

صائب محبی مدافع تیم هوادار روی ارسالی که به سمت دروازه این تیم آمد با تغییر مسیر ناگهانی توپ شکوری را سوپرایز کرد و شیرجه بزرگ او هم نتوانست مانع گل شدن توپ شود و کلین شیت او با گل به خودی مدافع هوادار خراب شد.

ویدئو: 331079

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد که او در ادامه لیگ هم فرصت چندانی پیدا نکند اما در فصول آینده می‌تواند در سطح بالاتری از فوتبال ایران به میدان برود و حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کند.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید