Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: ممکن است فردی کارمند شهرداری تهران باشد اما بیمه شهرداری نباشد. افراد از این موارد امانی هم می‌توانند از کپسول‌های اکسیژن بهره مند شوند.
حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران در گف‌وگو با شهر، درباره گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اینکه کپسول‌های اکسیژن شهرداری دراختیار غیر از کارمندان شهرداری تهران قرار گرفته، توضیح داد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از تخلف یا همین مواردی که در صحن اعلام کردند در دست دارند برای شرکت شهر سالم ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از دریافت، گزارش‌ها بررسی خواهد شد.
او با تأکید براینکه شرکت شهر سالم در ارائه خدمات پزشکی اینچنینی طبق ضوابط و مقررات کمیسیون‌های مربوطه عمل می‌کند، اضافه کرد: بعضاً خانواده شهرداری تهران، کپسول‌های اکسیژن سازی را که دریافت می‌کنند تا پایان دوره درمان دراختیار دارند. اگر دستگاهی تحویل داده نشده به این علت است که افراد هنوز دوره درمان را به پایان نرسانده‌اند.
چوبینه در ادامه عنوان کرد: اگر گفته می‌شود که به افرادی غیر از کارمندان شهرداری تهران داده شده، مواردی بوده که از سمت دفتر شهردار و سازمان‌های مختلف اعلام شده است تا به صورت امانی در مدت کوتاهی دراختیارشان قرار گیرد. 
به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم؛ ممکن است فردی کارمند شهرداری تهران باشد اما بیمه شهرداری نباشد. افراد از این موارد امانی هم می‌توانند بهره مند شوند.
او مثال زد: جانبازی وجود دارد که در شرایط خاص و بحرانی قرار گرفته و از طریق دفاتر مدیران و مسئولان (حتی اعضای شورا) بابت مساعدت، معرفی شوند؛ البته این موارد گاهاً به صورت یک الی دو مورد پیش میاید.
چوبینه در پاسخ به این پرسش که چه مدت دستگاه‌ها دراختیار بیماران قرار می‌گیرد، گفت: دستگاه‌های کپسول اکسیژن تا پایان دوره درمان و نقاهت دراختیار بیماران قرار می‌گیرد و این زمان از یک تا سه هفته متغیر است.
او در ادامه گفت: معمولاً به صورت اورژانسی 10 تا 15 دستگاه به صورت آماده باش، همیشه وجود دارد. زمانی که این دستگاه‌ها تحویل داده می‌شود در موعدهای مختلف بازپس گیری خواهد شد و اگر دوباره موردی پیش بیاید به همکاران داده خواهد شد. در طول سال شاید لازم باشد که 100 دستگاه کپسول اکسیژن هم به بیماران شهرداری داده شود؛ این یک اتفاق معمول و طبیعی است.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرسالم؛ اگر کپسولی هنوز برگشت داده نشده به این معنی است که در دست بیمار قرار دارد و درحال استفاده از کپسول اکسیژن است. اگر گفته می‌شود که هفت دستگاه هنوز بازگردانده نشده به این معنی است که هنوز دراختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهر کپسول های اکسیژن شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟