Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:41:57 GMT

معرفی بزرگترین سایت فروش آهن آلات ( آهن استیل یکتا )

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۱۴۲۶

معرفی بزرگترین سایت فروش آهن آلات ( آهن استیل یکتا )

شرکت آهن استیل یکتا که در سال ۱۳۸۰ بصورت سهامی خاص تاسیس  گردیده ، با بیش از ۱۵سال فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان و آهن آلات کشور شناخته می شود. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساخت ها عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی و فناوری های نوین گام بردارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن یکتا، شرکت آهن استیل یکتا با داشتن کادری حرفه ای و متخصصین از مشاوره تا تحویل بار در مقصد مورد نظر شما و همراه شماست تا لذت خریدی آسوده را تجربه کنید.
با توجه به نیاز های مشتریان سعی بر تشکیل زیر مجموعه های خدمات رسان جهت تسهیل در امر خرید و فروش آهن آلات و فولاد های آلیاژی نموده است.
به دلیل تجربه و بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه خرید و فروش آهن آلات و قیمت آهن  با داشتن کادری مجرب ، حرفه ایی و تخصصی و مشتریان ارزشمندی که در سراسر کشور در کنار این مجموعه هستند ،ارائه گواهی های مختلف و امکان بازدید قبل از خرید ، مواردی است که ما را معتبر و قابل اعتماد ساخته است . 

قیمت روز آهن آلات

به علت نوسانات نرخ ارز قیمت ها ممکن است در ساعت و یا در روز تغییر کند ولی در شرایط با ثبات بازار اعتبار پیش فاکتور تا پایان تایم اداری همان روز می‌باشد و در زمان نوسانات در لحظه واریزی نیاز به اخذ تایید مجدد می‌باشد.
بله به دلیل رفع نیاز مشتری ها و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بعد از اعتبار سنجی شرایط خرید اعتباری را لحاظ کردیم.
شما می‌توانید با هماهنگی با بخش فروش هنگام تایید و خرید بار مورد نظر درخواست سرتیفیکیت کرده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. سرتیفیکیت شامل تست ، آنالیز ، سختی ، کشش  و سایر تست های مورد نیاز مشتریان است که بعد از اتمام فرایند خرید تحویل مشتری میگردد.

محصولات آهن استیل یکتا

انواع ورق انواع میلگرد انواع تیرآهن قوطی پروفیل انواع نبشی و ناودانی انواع لوله انواع شمش انواع تسمه محصولات مسی ،برنجی ،آلومینیومی ،فسفر برنز و استیل

با توجه به تنوع و گوناگونی محصولات این شرکت به طور کامل و دقیق نمی‌توان سایز ها و استاندارد ها را تعریف کرد ولی در اکثر مواقع سایز و استاندارد مورد نظر مشتری در انبار موجود می‌باشد.
برای ارسال بار هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق توافق فی مابین و هماهنگی با مشاوران ما می‌توان زمان و ساعت را مشخص کرد.

برخی از سوالات متداول 

۱.چرا و چگونه باید به آهن استیل یکتا اعتماد کنیم ؟

به دلیل تجربه و بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه خرید و فروش آهن آلات با داشتن کادری مجرب ، حرفه ایی و تخصصی و مشتریان ارزشمندی که در سراسر کشور در کنار این مجموعه هستند ،ارائه گواهی های مختلف و امکان بازدید قبل از خرید ، مواردی است که ما را معتبر و قابل اعتماد ساخته است .

۲.آهن استیل یکتا با کدام یک از کارخانه های تولید میلگرد در حال همکاری می‌باشد؟

آهن استیل افتخار همکاری با کارخانه های تولید انواع آهن الات و فولاد در سراسر کشور را داشته و در حال حاضر با کارخانه های میلگرد ذوب آهن اصفهان ، فولاد فایکو ، فولاد میانه ، شاهرود ، نیشابور ، پرشین فولاد ، ظفر بناب ، بردسیر کرمان ، حسن رود ، سیرجان حدید درحال همکاری می‌باشد و مشتریان می‌توانند در قسمت محصولات تنوع , سایز و ابعاد مختلف را مشاهده کنند.

۳.زمان اعتبار پیش فاکتور چه مدت میباشد؟

به علت نوسانات نرخ ارز قیمت ها ممکن است در ساعت و یا در روز تغییر کند ولی در شرایط با ثبات بازار اعتبار پیش فاکتور تا پایان تایم اداری همان روز می‌باشد و در زمان نوسانات در لحظه واریزی نیاز به اخذ تایید مجدد می‌باشد.

۴.آیا می‌توان اعتباری خرید نمود؟

بله به دلیل رفع نیاز مشتری ها و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بعد از اعتبار سنجی شرایط خرید اعتباری را لحاظ کردیم.

۵.چه مواردی در هزینه ارسال بار موثر هستند؟

مسافت و وزن کالا ، نوع کالا ، تعداد محل های بارگیری

۶.نحوه ارسال بار چگونه است؟

برای ارسال بار هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق توافق فی مابین و هماهنگی با مشاوران ما میتوان زمان و ساعت را مشخص کرد.

کلام آخر

شرکت آهن استیل یکتا با سالها سابقه در زمینه تامین آهن آلات اعم از فولادهای آلیاژی ، اتصالات، ابزار دقیق , انواع لوله،انواع ورق ها و پروفیل های فولادی و استیل و همچنین تولید انواع آلیاژهای پایه مس، برنج , آلومینیوم، چدن، فولاد و استنلس استیل، مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به اکثر کارخانه ها و شرکت ها ارائه نماید.
 هدف این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات فولادی و استیل این است که با خدمات هرچند اندک خود بتواند در راه پویا شدن چرخ صنعت کشور گام برداشته و با شناخت دقیق نیازهای مشتریان خود نسبت به ارائه خدمات بهینه شامل مشاوره فنی، سبد کالا، قیمت رقابتی و ... اقدام نماید.
برای استعلام قیمت یا مشاوره با کارشناسان با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۰۷۱ تماس بگیرید و یا به سایت ما https://ahanyekta.com  مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت آهن فروش آهن آلات کارخانه ها ارسال بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا

بیش از ۳ میلیون تن انواع محصول به ارزش ۳۶ همت هفته گذشته در بورس کالا دادوستد شد و سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی، و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را داشتند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 3 میلیون و 284 هزار و 326 تن انواع محصول به ارزش 36 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده بودند.

بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله 2 میلیون و 719 هزار و 651 تن انواع کالا به ارزش 24.7 هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و 297 هزار و 938 تن سیمان، 741 هزار تن سنگ آهن، 422 هزار و 238 تن فولاد، 231 هزار و 250 تن آهن اسفنجی، 17 هزار و 210 تن آلومینیوم معامله، 7 هزار و 930 تن مس، یک هزار و 185 تن روی، 200 تن کک و 200 تن کنسانتره مولیبدن شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 421 هزار و 768 تن انواع کالا و محصول به ارزش 9.1 هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 184 هزار و 900 تن وکیوم باتوم، 140 هزار و 449 تن قیر، 102 هزار و 877 تن مواد پلیمری، 54 هزار و 500 تن لوب کات، 39 هزار و 103 تن مواد شیمیایی، 13 هزار و 970 تن گوگرد، 5 هزار و 521 تن روغن و 570 تن گازها و خوراک ها معامله شد.

همچنین تالار کشاورزی نیز شاهد معامله یک و نیم تن زعفران به ارزش 150 میلیارد تومان بود و بازار فرعی هم معامله 22 هزار و 623 تن انواع کالا و محصول به ارزش72.2 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا