Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:12:03 GMT

۵۱ سارق در طرح ضربتی نیروی انتظامی کرج بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۱۴۴۶

۵۱ سارق در طرح ضربتی نیروی انتظامی کرج بازداشت شدند

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵۱ سارق و توقیف ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ضربتی پلیس در سطح شهرستان کرج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ علی قاسم پور  عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با سرقت و عوامل ایجاد ناامنی اظهار داشت: در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی،  با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات هماهنگ و همزمان در کرج با حضور 55 تیم خودرویی و عملیاتی، 51 سارق دستگیر و 109 خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این طرح 201 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و 70 معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

چند باند حرفه‌ای سرقت در یزد متلاشی شد؛ دستگیری سارقان و کشف سرقت‌های متعددسارق 6 میلیاردی طلا در ایلام دستگیر شدباند سارقان ترانس برق و کابل‌های فشار قوی در کرج متلاشی شد/ اعتراف به 30 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در این طرح 8 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود 3 کیلوگرم انواع ماده مخدر از مخفیگاه آن ها کشف شد، بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نمی‌دهد.

قاسم پور با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را به مأموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد