Web Analytics Made Easy - Statcounter



ابن طرح ها شامل طرح هادی روستاهای قره کلک  و توپ آغاج  بود .
بهمن مهرانی فر مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود روز یکشنبه در مراسم افتتاح این طرح ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:طرح هادی روستای قره کلک طی سالهای ۹۱ تا۹۳ توسط این نهاد اجرایی شده بود که به علت عدم بازگشایی مسیر توسط دو نفر از روستائیان با وقفه مواجه شده بود که طی سال جاری با تامین اعتبار مناسب در کمیته برنامه ریزی شهرستان و با همراهی فرماندار شهرستان و مسئولین استانی مجددا زیرسازی و اسفالت روستا به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:  امیدوارم با تلاش و همت اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری روستا و همچنین اهالی محترم روستا در عرض ماه جاری شاهد بازگشایی کامل معابر باقی مانده و همچنین قسمت تصرف شده در معبر ورودی روستا باشیم تا ادامه نهضت زیرسازی و آسفالت درروستای قره کلک اجرا شود.
 مهرانی فر افزود : باتوجه به وضعیت اقتصادی حاکم برجامعه و افزایش بی رویه قیمت مصالح و دستمزدها در صنعت راهسازی متاسفانه تامین اعتبار جهت اجرای طرح های هادی به سختی صورت می گیرد که امید است روستائیان منطقه در حفظ و نگهداری پروژه های اجرایی دقت و اهتمام مضاعفی به خرج دهند.
وی درخصوص اجرای طرح هادی روستای توپ آغاج گفت: فاز اول طرح هادی روستای توپ آغاج طی سال گذشته به صورت سنگفرش به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع به همراه کانیو کاسه ای و کانیو ایستاده و همچنین دیوار سنگی و ساماندهی اطراف چشمه روستا با اعتبار ۳میلیارد ریال اجرا شده بود که در ادامه طرح و همچنین در جهت تکمیل جدول گذاری اجرا شده توسط دهیاری ۳۵۰ متر مربع سنگفرش و ۲۵۰۰متر مربع زیرسازی و آسفالت توسط این نهاد بااعتبار ۶ میلیارد ریال اجرا شد.
مهرانی فر اعلام کرد: سالجاری در هفت روستای شهرستان، طرح هادی توسط این نهاد اجرا شده که گام مثبت و زرینی در توسعه و عمران و آبادانی روستاهاست و با برنامه ریزیها و رایزنیهای صورت گرفته مبلغی در حدود ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید در دست تامین است که به محض وصول اعتبار، اقدامات لازم توسط این نهاد جهت اجرای پروژه ها انجام خواهد شد.

برچسب‌ها هفته دولت هشترود افتتاح طرح بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت هشترود افتتاح طرح هفته دولت هشترود افتتاح طرح بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسط این نهاد طرح هادی اجرا شده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا