Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی پس از نشست امروز (یکشنبه) خود با مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌های مربوط به سفر به تاجیکستان را انجام دادیم. ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی چون زمین تمرین و عدم همکاری تیم استقلال تاجیکستان برای تمرین ما وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال در همین راستا به پرسپولیس کمک کرده است یا خیر، بیان کرد: با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری شده بود که نمی‌دانم کاری کرده‌اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کامرانی‌فر به‌صورت تلفنی هماهنگی‌هایی انجام شد. هنوز اجازه بازدید از زمین تمرین را نداده‌اند و نمی‌دانم ما را اذیت می‌کنند، یا اینکه به پروتکل‌های بهداشتی مربوط می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در این باره که باشگاه استقلال تاجیکستان تدابیر ویژه‌ای برای این مسابقه اندیشیده‌اند، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و زمین چمن مصنوعی مشکل دیگری است. همه این مسائل نشان می‌دهد کار بسیار سختی در تاجیکستان داشته باشیم و همه را بسیج کرده‌اند که پرسپولیس نتیجه نگیرد. اتفاقات غیرحرفه‌ای در حال رخ دادن است و طی صحبت‌هایی که با سمیعی داشتیم، قرار شد از طریق فدراسیون فشار وارد کنیم تا مشکلات حل شود.

گل‌محمدی درخصوص خرید مهاجم و احتمال خارجی بودن گزینه خودش در خط حمله خاطرنشان کرد: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و تیم ما باید تقویت شود. وقتی از قهرمانی صحبت می‌شود، نمی‌توانیم دست خالی کاری کنیم. باشگاه‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند و حداقل کاری که فدراسیون می‌تواند انجام بدهد، این است که حداقل یک سهمیه برای ما در نظر بگیرند تا دست خالی به مسابقات آسیایی نرویم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در جذب بازیکن مشکل دارد، گفت: باشگاه‌های دیگر پول هنگفتی دارند و راحت بازیکن جذب می‌کنند. با توجه به این شرایط و بضاعت باشگاه پرسپولیس، بازیکنان با عشق به تیم ما آمدند. نمی‌توان با تیم‌های خیلی پولداری رقابت کرد که خیلی راحت بازیکن می‌گیرند. ما با وضعیتی که داریم، نمی‌توانیم چنین کاری کنیم. انتظار داریم فدراسیون به ما کمک کند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور نماینده ایران هستند و باید خود را تقویت کنند. انتظار آنچنانی نداریم و فقط می‌خواهیم اجازه بدهند یک بازیکن بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108760 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس