Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حسن حکمتیان‌راز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موکب‌ های اربعین گفت: ۲۲ موکب پروانه‌دار در استان فعالیت می‌کنند که ۱۵ موکب در خاک عراق و بقیه در خاک ایران است البته گستردگی مواکب بیشتر از این تعداد است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از پتانسیل موکب‌های اربعین در سیل، زلزله، محرومیت‌زدایی، بیماری کرونا، محرومیت‌زدایی، حوزه سازندگی، کمک‌های مومنانه، همدلی و مواسات استفاده کردیم،در زلزله سی‌سخت همه موکب‌‌های کشور مستقر بودند و روزانه ۱۵ هزار پرس غذا پخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برقراری ارتباط میان مردم و اهل بیت را بزرگترین کار فرهنگی در استان  کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعزام رزمنده به جبهه، حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها و سایر حوزه‌ها رتبه برتر کشور را در اختیار دارد اما در کمک به بازسازی عتبات عالیات جایگاه خوبی نداریم.

وی با اشاره به سهم ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات گفت: برای جمع‌‌آوری این رقم نیازمند کمک‌های مردمی هستیم، مردم می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۳ بانک ملی، یا شماره‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه واریز کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات است، به طرح بنای نور اشاره کرد و افزود: افراد می‌توانند برای سهیم شدن در ساخت عتبات عالیات کشور عراق از یک تا ۱۵۰ میلیون تومان را در بانک رسالت متعهد شوند و پرونده تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه در طرح بنای نور نیازی به چک،ضامن و سفته نیست، گفت: تاکنون ۲۰۰ پرونده برای این طرح تشکیل شده و افراد یک تا ۶۰ میلیون را متعهد شده‌اند.

حکمتیان‌راز به ماموریت ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان ساخت یکی از درب‌های حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در شهر سامرا را متعهد شده که کارگاه ساخت درب باب‌المهدی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل و مجهز می‌شود و کار ساخت درب حرم امام حسن عسکری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهم استان برای ساخت درب باب‌المهدی ۲ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: وقف برای امام حسین در استان وجود ندارد که افراد می‌توانند در این حوزه هم ورود کرده و وقف انجام دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمدی، سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشور، همزمان با فرارسیدن روز و هفته معلم با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.
در این مراسم از ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شد.
در جمع اعضاء هیات علمی دانشگاهها آقای علی باقری دولت آبادی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج به عنوان جوان‌ترین استاد نمونه معرفی شد.
جوان‌ترین استاد نمونه کشوری ۴۵ و مسن ترین استاد نیز ۷۰ سال سن دارند.
علی باقری دولت‌آبادی نویسنده کتاب « فراز و فرود احمدی‌نژاد » توسط انتشارات تیسا در ۴۷۰ صفحه به چاپ رسیده است.
او دارای مدرک روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران و استاد تمام دانشگاه یاسوج است.
کتاب‌های «از هاشمی تا روحانی: بررسی سیاست خارجی ایران(۱۳۹۳)»«رویا‌های ناتمام: بررسی سیاست خارجی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(۱۳۹۷)»،«بیداری اسلامی در مصر(۱۳۹۷)»،سیاست خارجی ایران از ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۰: نگاهی از درون چاپ ۱۴۰۰" از دیگر آثار و تألیفات آقای باقری دولت آبادی است.

کتاب 

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است