Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا، دومین دوره سمینار فنی بین‌المللی این رشته را به‌صورت آنلاین طی شش ساعت برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این وبینار با نظارت مستقیم ناصر نصیری رئیس کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و بنیانگذار و رئیس انجمن کیک‌بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک‌بوکسینگ ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا)، اینچون جونگ مسئول کمیته فنی کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و با حضور حدود 150 مربی و داور از بیش از 25 کشور به‌خصوص کشورهای آسیایی از جمله تعدادی از مربیان و داوران ایرانی و زیر نظر کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) برگزار شد.

کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) اعلام کرد با توجه به اینکه متأسفانه سایه شوم ویروس کووید19 همچنان سایه افکنده و امکان برگزاری دوره‌های حضوری را نداشته، و همچنین مواردی که کنفدراسیون کیک‌بوکسینگ آسیا و انجمن کیک‌بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک‌بوکسینگ ج.ا.ا) با آن مواجه است، سمینار سالیانه ذکر شده را به‌صورت مجازی برگزار نمود.

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات مجازی کیک‌بوکسینگ ایران با 11 مدال طلا و نقره

در این سمینار، مباحث اساسی که درخصوص درجه‌بندی به‌روزشده کمربندها، فنون، تکنیک‌های پایه، تخصصی و قوانین داوری 2021 در ورزش کیک‌بوکسینگ در استانداردهای بین‌المللی با هدف آگاهی‌بخشی، دانش‌افزایی و ارتقای مربیان و داوران انجام پذیرفت و تعدادی از مربیان و داوران ایرانی با هماهنگی انجمن کیک‌بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک‌بوکسینگ ج.ا.ا) معرفی شدند تا با قوانین جدید و استانداردهای بین‌المللی فنی و اجرایی ورزش کیک‌بوکسینگ آشنا و اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

این رویداد سالیانه مهم که برای دومین بار به‌صورت رسمی برگزار شد، موجب همسان‌سازی مربیان و داوران (آقایان و بانوان) انجمن کیک‌بوکسینگ واکو ایران با سایر کشورهای آسیایی از اطلاعات به‌روز شده در عرصه ورزش کیک‌بوکسینگ شد.

برگزاری این رویداد مهم در سطح بین‌الملل به‌خصوص قاره آسیا، با تقدیر روی بکر رئیس سازمان جهانی کیک‌بوکسینگ واکو از ناصر نصیری، جهت فعالیت در گسترش کیک‌بوکسینگ در جهان و به‌خصوص آسیا و ایران همراه شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا مربیان و داوران واکو آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی