Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیگیری‌های تسنیم از سریالِ جدید شبکه سه نشان می‌دهد که مهدی فخیم‌زاده بعد از مدت‌ها دوری با نقشی متفاوت به آنتنِ تلویزیون برمی‌گردد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آخرین باری که مهدی فخیم‌زاده در تلویزیون سریالی بازی کرده به مجموعه "علی‌البدل" برمی‌گردد و در سینما هم "مشت آخر" را با آن حادثه سخت به پایان رساند و روی پرده نقره‌ای رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صحبت‌هایی هم درباره حضورش در سریال جدید داود میرباقری مطرح است که نقشی متفاوت در "سلمان فارسی" دارد.

فخیم‌زاده از سریال "021" سیدجواد رضویان و سیامک انصاری انصراف داد و گمانه‌زنی‌هایی از نوشتنِ فیلمنامه "کارآگاهان جوان" برای شبکه پنج سیما مطرح شد و حالا او با سریال و نقش و موضوعِ متفاوتی به تلویزیون برمی‌گردد. پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد "اپیدمی" از روز پنجشنبه در بوستان ولایت آغاز شده است.

روز گذشته هم اصغر نقی‌زاده در جریانِ گفت‌وگویش با خبرنگار تسنیم  به بازی در سریالی به نام "اپیدمی" برای شبکه سه سیما اشاره کرد. او گفت در این سریال به همراه بازیگرانی شناخته شده ایفای نقش می‌کند؛ کاری که چند فصله است. وقتی به سراغ عواملِ این سریال رفتیم متوجه شدیم که کار توسط خانه تولیدات جوان ساخته می‌شود. روابط عمومی خانه تولیدات جوان در توضیحات بیشتر به تسنیم اعلام کرد: این کار سه فصلی است که هرکدام از فصل‌ها، 7 قسمت دارند. سه کارگردان به نام‌های سیدامیر سجادی‌حسینی، محمدصادق بکتاشیان و محمد علیزاده که تجربه ساخت تله فیلم و سریال را دارند، کارگردانی سریال را برعهده گرفته‌اند.

وی همچنین در خصوص حضورِ مهدی فخیم‌زاده در این مجموعه تلویزیونی گفت: آقای فخیم‌زاده نقش احمد جهان که یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. وقتی گروه جوان را دیدند و متنِ سریال، قبول کردند در "اپیدمی" بازی کنند. معلوم نیست که فقط در فصل اول باشند و یا حضورشان در فصل‌های بعدی ادامه‌دار باشد.

روابط عمومی خانه تولیدات جوان همچنین به نام بازیگران دیگر این مجموعه و اضافه شدن بازیگران جدید در فصل‌های بعدی اشاره کرد و افزود: علاوه بر مهدی فخیم‌زاده، فریبا متخصص، محسن قصابیان، سیامک اطلسی، اصغر نقی‌زاده، نیلوفر رجایی‌فر و محسن فریضه حضور دارند و قرار است در فصل‌های بعدی هم بازیگران دیگری اضافه شوند.

او همچنین درباره زمان پخش این مجموعه از شبکه سه سیما، تأکید کرد: ان‌شاءالله اواخر سال 1400 و یا اوایل 1401 روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است، این سریال در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران فیلمبرداری می‌شود. کاری که سعید کمانی تهیه‌کنندگی می‌کند و درباره دلاوری‌ها، فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در ایام کرونا است.

تلویزیون می‌گوید برای ساختن سریال "حبیب ابن مظاهر" پول نداریم/ تماشای سریال "طفلان مسلم" عده‌ای را راهی بیمارستان کرد + فیلممجید مظفری: طرح "پدرسالار" و "شاهگوش" را من نوشتم / ماجرای افرادی که نقش‌فروشی می‌کنند و بیشتر سرمایه‌گذار و واسطه‌گرند تا تهیه‌کنندهدشمنی آمریکا با ملت ایران در "گاندو 2" به حاشیه رفته است/ ارجاعات آشکار موجب ریزش مخاطب می‌شود

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی سریال شبکه سه رسانه ملی سریال شبکه سه مهدی فخیم زاده شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • رخنه به قلب دشمن
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید