Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، نقل و انتقالات بزرگ همواره به ایجنت ها و نیز دلالان خبره نیازمند است و مدیرانی که روش مذاکره و گفتگو را بلد باشند. در مورد انتقال کیلیان امباپه اما به نظر می رسید همه چیز ساده تر خواهد بود ولی در عمل چنین نشد.

فعلا راه گفتگو بین رئال و پی اس جی بسته است و باشگاه پاریسی حاضر به مذاکره نیست تا رئال مادرید و مدیرانش دست به دامان یک مدیر برنامه ایرانی مشهور یعنی «کیا جورابچیان» شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیا حالا تنها امید رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه و رهایی دادن او از قفس طلایی پی اس جی است. ستاره ای که بی تاب پیوستن به رئال است ولی پی اس جی حاضر نیست حتی با رئال مادرید باب مذاکره را باز کند.

ایجنت ایرانی به این مشهور است که در مذاکرات به بن بست خورده، معجزه می کند و در این راه تخصصی ویژه دارد.

او که مدیر برنامه های فیلیپ کوتینیو، ریاض محرز و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال است، از سوی رئال مادرید ماموریت پیدا کرده تا پی اس جی را پای میز مذاکره بیاورد.

جورابچیان به واسطه همکار برزیلی اش برتولوچی، مدیریت برنامه های بسیاری از فوتبالیست های برزیلی از جمله مارکینیوش، دیه گو کارلوس، ریچارلیسون و متئوس کونیا را برعهده دارد.

هرجا نقل و انتقالاتی به مشکل بر می خورد، می توان روی جورابچیان حساب کرد و رئال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه شب به نظر چراغ سبز پی اس جی برای مذاکره دریافت شده بود، همه چیز پیچیده شد و تا به امروز از باشگاه پاریسی خبری دریافت نشده است.

هواداران رئال روز جمعه تصور می کردند، انتقال امباپه قریب الوقوع است و حتی رسانه ها خبر از زمان معارفه ستاره فرانسوی می دادند اما حالا بسیاری ناامید شده اند.

لوپاریزین نشریه فرانسوی نزدیک به پی اس جی امروز عصر را بسیار تعیین کننده می داند. زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات نمانده (سه شنبه شب) و باید دید ایجنت ایرانی می تواند تا امشب پی اس جی را راضی به مذاکره با رئال کند یا خیر.

ارتباط دو باشگاه که بسیار خوب بود، حالا صدمه دیده و ماموریت کیا جورابچیان این است که بتواند راه حلی برای ارتباط مجدد مادرید و پاریس پیدا کند.

رئال تا دوشنبه ساعت 18 به پی اس جی برای پاسخگویی مهلت داده ولی اگر امباپه امشب برابر رنس به میدان برود، به نظر باید همه چیز را تمام شده دانست، مگر اینکه جورابچیان بتواند معجزه کند.

رئال می داند که اگر امباپه را امسال جذب نکند، این بازیکن تا ژانویه روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت؛ یعنی زمانی که بازیکن با مجوز فیفا قادر به مذاکره با رئال خواهد بود.

بدیهی است که پی اس جی تا ژانویه فشارها روی امباپه برای تمدید را مضاعف خواهد کرد و شاید در نهایت به تسلیم شدن بازیکن منجر شود.

با علم به این موضوع، رئال هر طور شده قصد دارد انتقال امباپه را همین تابستان نهایی کند ولی پاریس فعلا همه راه ها را مسدود کرده است.

این مسیر به لطف ایجنت ایرانی باز می شود؟.

منبع: ورزش سه

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال کیلیان امباپه انتقال امباپه رئال مادرید پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس

بارسلونا قرار است به زودی ملی پوش آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خودش اضافه کند.

طرفداری | بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، بسیار نزدیک است. به گزارش اسپورت با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱