Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون استاندار پروژه های عمرانی پردیس در هفته دولت بالغ بر ۵۷۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ این پروژه ها با افتتاح پارکینگ بهار در شهر پردیس با حضور‌ چراغعلی معاون عمرانی استاندار، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، امام جمعه، شهردار پردیس و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش ۴ پروژه شهرداری پردیس بصورت ویدیو کنفرانس شامل افتتاح دو پارکینگ، مرکز تره بار در فازهای جدید، تصفیه خانه ویک مسجد در فاز ۹ بود.

رضایی فرماندار شهرستان پردیس با تبریک هفته دولت ازاجرای سریع برنامه های عمرانی و نظمی که در شهرداری پردیس ایجاد شده است قدردانی کرد و گفت:  بلطف خدا با همدلی و همکاری مسئولین اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است همچنین در فازهای قدیم و بومهن اقدامات زیادی صورت گرفته است.

وی به پیگیری های این مدت برای افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن اشاره کرد و گفت: راه اندازی این بیمارستان با سختی های زیادی همراه بود و با مذاکرات بسیار توانستیم فاز اول آنرا راه اندازی کنیم و در تلاش هستند مسئولین بهداشت و درمان که برای تجهیزات و راه اندازی فاز های بعدی نیز اقدامات بیشتری جهت خدمات دهی به مردم صورت گیرد.

فرماندار پردیس با اشاره به انتقاداتی که برخی مبنی بر افتتاح نمایشی بیمارستان الغدیر داشتند گفت: زحمات زیادی با توجه به سیستم بروکراسی کشور و مشکلات پیش روی افتتاح این بیمارستان وجود داشت کشیده شد، جوری صحبت نکنید که نمایشی بوده است.

وی همچنین از آماده شدن مقدمات فضایی برای آرامستان پردیس خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر بحث آرامستان و مترو از جمله برنامه های مهم عمرانی ماست که طی این مدت با وجود سختگیری های محیط زیست باز هم پیگیری و حل شد و به همت شهرداری و شرکت عمران پردیس شاهد راه اندازی آنها خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پردیس همچنین گفت: در شهر بومهن که واقعا مردم رنج میبرند و پیگیری های زیادی برای پیشبرد برنامه های عمرانی شد و جلساتی با بنیاد مستضعفان داشتیم و در حال حاضر الان ۸۰ درصد مشکل فاضلاب شهر انجام شده است.

وی خاطر نشان شد: اعتباری بالغ بر ۵۷۴ میلیارد تومان بابت پروژه های عمرانی شهرستان صرف شده که ۳۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به شهر پردیس است و امیدواریم مسئولین جدید هم کارها را بخوبی ادامه دهند.

وی همچنین گفت: پردیس جز بهترین شهرها در بحث مقابله با کرونا در استان تهران بوده است که آنرا مدیون همکاری مردم و نظارت کارشناسان بهداشت درمان و مسیولان بوده است.

گفتنی است در انتهای این مراسم از سوی حاج احمد بابایی پیشکسوت ورزشی استان تهران شال پهلوانی بمناسبت هفته دولت به معاون استاندار تهران، فرماندار پردیس و شهردار پردیس اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شال پهلوانی افتتاح پروژه های عمرانی پردیس پیشکسوت ورزشی استان تهران استان تهران راه اندازی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر