Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@07:59:18 GMT

صلحی پور: باید طلا می‌گرفتم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۲۲۲۲

صلحی پور: باید طلا می‌گرفتم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سید حامد صلحی‌پور دارنده مدال نقره دسته منهای ۹۷ کیلوگرم درباره مسابقات این دسته گفت: پیش بینی این بود که در این بازی‌ها به مدال طلا برسم اما به خاطر یکسری از اتفاقات غیر قابل پیش بینی طلا از دستم خارج شد. 

وی با اشاره به سطح این مسابقات ادامه داد: حریفان خوبی داشتم اما چیزی هم از آن‌ها کم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزنه‌بردار چینی مثل خودم جوان است و بسیار خوب کار کرد اما اعتقاد دارم که می‌توانستم به او برسم. رکورد غیر قابل پیش بینی نزد؛ همان وزنه‌ای که فکر می‌کردیم را ثبت کرد. 

صلحی پور همچنین درباره گریه‌اش بعد از قطعی شدن مدال نقره گفت: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان خیلی برای من زحمت کشیده بودند، در حالی‌که خیلی‌ها در جریان نیستند. خودم هم زحمت زیادی را متحمل شدم اما وقتی دو حرکت اول خطا شد، شانس طلا را از دست دادم  و از این بابت ناراحت بودم.

کاروان ایران در این دوره از بازی ها تاکنون ۶ مدال ( ۳ طلا، ۳ نقره ) در وزنه برداری، دوومیدانی و جودو کسب کرد.

کاروان پارالمپیک ایران در پانزدهمین دوره بازی ها با کسب ۲۴ نشان ( هشت طلا، ۹نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.

شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور ماه آغاز شد و کاروان ایران از بین ۱۰۰سهمیه کسب شده با ۶۲ ورزشکار ( ۹ زن و ۵۳ مرد) در ۱۰ رشته جودو، قایقرانی، تکواندو، بسکتبال با ویلچر، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان و وزنه‌برداری در این رویداد حضور دارد.

این رویداد چهاردهم شهریور به کار خود پایان می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک والیبال نشسته وزنه برداری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک