Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تاکنون اتهامی ثابت نشده و شایعات مجازی در مورد شوراها و شهردار اسبق اردبیل صحت ندارد. - اخبار استانها -

سیدعبدالله طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: تاکنون اتهامی ثابت نشده و شایعات مجازی در مورد شوراها و شهردار اسبق اردبیل صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمع‌بندی بر این شد برای برخی مسائل و رفع برخی مجهولات و شبهات شهردار سابق اردبیل را دعوت کنیم تا به برخی سوالات جواب دهد تا منجر به تفهیم اتهام و صدور قرار متناسب شود که در حال حاضر در اختیار بازپرس هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با نظارت و تعلیمات بازپرس توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) زمان تحقیقات ادامه دارد و در حال حاضر هیچ گونه اتهامی ثابت نشده و قرار نهایی صادر نشده است.

کلاهبردار 100 میلیاردی در شیراز دستگیر شدتکذیب دستگیری مدیران مازندران توسط سپاه کربلا ‌چند باند حرفه‌ای سرقت در یزد متلاشی شد؛ دستگیری سارقان و کشف سرقت‌های متعدد

طباطبایی تصریح کرد: شایعات فضای مجازی از قبیل دستگیری برخی اعضای فعلی و سابق شورای شهر صحت ندارد و فقط 2 نفر کارمند شهرداری که قبلا دستگیر شده بودند و به قید وثیقه آزاد هستند و شهردار سابق اردبیل نیز در اختیار بازپرس قرار دارد.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس اعلام وزارت کشور روسیه، نام آرسن آواکوف، وزیر کشور پیشین دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفته است.

پیشتر سرویس نظارت مالی فدرال روسیه نام آواکوف را در فهرست تروریستی و افراطیون قرار داده بود. وزارت کشور روسیه هیچ جزئیاتی را درباره اینکه این فرد ذیل چه ماده‌ای در فهرست تحت تعقیب قرار گرفته است، ارائه نکرد.

کمیته تحقیقات روسیه در سال ۲۰۱۸ با طرح اتهام ممانعت از بهره‌مندی شهروندان روسیه از حق رای در انتخابات ریاست جمهوری، پرونده کیفری را علیه آواکوف تشکیل داد.

براساس اعلام بازرسان پرونده، آواکوف در آن برهه به مقامات وزارت کشور اوکراین که مسئولیت تامین امنیت نهادهای دیپلماتیک روسیه در کی‌یف، خارکیف، اودسا و لویو را برعهده داشتند، دستور داده بود تا از ورود روس‌ها به شعبه‌های اخذ رای خودداری کنند. آواکوف از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ وزیر کشور اوکراین بود.

کد خبر 6098015

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته