Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در پی حمله موشکی به یکی از پایگاه‌های هوایی ائتلاف سعودی در جنوب یمن دستکم دو نظامی کشته و نوزده نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، امروز (یکشنبه) هنگام صف صبح‌گاه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در پایگاه هوایی «العند» در «لحج» (در جنوب یمن) سه موشک بالستیک به سمت این پایگاه شلیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش «کریتر اسکای»، در پی این حمله دستکم دو نظامی کشته و 19 نفر دیگر زخمی شدند و مجروحان برای درمان به بیمارستان «ابن خلدون» منتقل شده‌اند.
ساکنان محلی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید خبر دادند. برخی رسانه‌ها نیز گفته‌اند که ممکن است این حمله با استفاده از پهپاد انجام شده باشد.
این حمله در حالی انجام می‌شود که آمریکا اخیرا بخشی از نیروهای خود را از افغانستان به جنوب یمن منتقل کرد.

افزایش تعداد تلفات حمله موشکی به پایگاه العند
سخنگوی نیروهای وابسته به منصور هادی، رئیس جمهوری فراری یمن گفت که تعداد تلفات حمله موشکی به پایگاه العند در جنوب یمن به 30 رسیده است. آمار مجروحان نیز به 60 نفر رسیده است.
امروز (یکشنبه) هنگام صف صبح‌گاه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در پایگاه هوایی «العند» در «لحج» (در جنوب یمن) سه موشک بالستیک به سمت این پایگاه شلیک شد.
بر اساس گزارش «کریتر اسکای»، در پی این حمله دست کم دو نظامی کشته و 19 نفر دیگر زخمی شدند و مجروحان برای درمان به بیمارستان «ابن خلدون» منتقل شده‌اند.
ساکنان محلی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید خبر دادند. برخی رسانه‌ها نیز گفته‌اند که ممکن است این حمله با استفاده از پهپاد انجام شده باشد.
این حمله در حالی انجام می‌شود که آمریکا اخیرا بخشی از نیروهای خود را از افغانستان به جنوب یمن منتقل کرد.
اخیرا، وبگاه «وکاله الصحافه الیمنیه» در همین زمینه گزارش کرد که بخشی از نیروهای آمریکایی که افغانستان را ترک کرده‌اند به فرودگاه عدن در جنوب یمن رسیده‌اند و از آنجا به سمت استان «لحج» رفته‌اند.

حمله مزدوران متجاوز سعودی به ماهیگیران شهر عدن
مزدوران متجاوز سعودی حاضر در قصر المعاشق در شهر عدن ، به دو ماهیگیر حمله کردند  که به زخمی شدن دو نفری منجر شد که در حال ماهیگیری در اطراف کاخ بودند.
محمد الزبیری وزیر شیلات در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: مزدوران متجاوز به دو ماهیگیر حمله کرده وآنان را از ماهیگیری و نزدیک شدن به منطقه نزدیک به قصر در صیره بازداشتند.
وی افزود: این مزدوران وسایل ماهیگیرها و ماهی ها را برده و در بازار شهر عدن فروختند.

ائتلاف سعودی 326 نوبت آتش‌بس یمن را نقض کرد
ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 326 نوبت آتش بس در استان الحدیده واقع در غرب این کشور را نقض کرده است.
شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع در اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتش‌بس در استان الحدیده در غرب یمن خاطرنشان کرد، اقدامات و حملات ائتلاف متجاوز سعودی شامل پرواز 13 پهپاد جاسوسی بر فراز "الفازه"، "الدریهمی"، "التحیتا" و "الجاح" و حملات توپخانه‌ای و گلوله باران مناطق مختلف الحدیده می‌شود.
این منبع همچنین از پرواز 13فروند پهپاد جاسوسی بر فراز مناطق الدریهمی، التحیتا، الجاح و الجبلیه و 26 مورد حمله توپخانه‌ای و 287 بار گلوله باران مناطق مختلف الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
المسیره به دیگر مناطقی که در این بمباران‌ها هدف قرار گرفته و موارد دیگر نقض آتش‌بس در یمن اشاره‌ای نکرده است.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن ائتلاف سعودی متجاوز سعودی جنوب یمن حمله موشکی زخمی شدن آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان