Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:30:13 GMT

تلاش روزهای آخر یوونتوس برای مائورو ایکاردی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۲۶۳۸

تلاش روزهای آخر یوونتوس برای مائورو ایکاردی

روز گذشته اعلام شد یوونتوس به دنبال جایگزین برای رونالدو است و مویزه کین مهاجم ۲۱ ساله اورتون و تیم ملی ایتالیا نامی است که یوونتوس به آن نزدیک تر است و او می تواند پس از دو سال دوباره به تورین برگردد.

در همین مورد توتواسپورت امروز ادعا کرده است با وجود نزدیک بودن مویزه کین، یوونتوس هنوز جای خالی رونالدو را پر شده نمی بیند و در اندیشه این است تا شاید موفق شود مائورو ایکاردی را از پاریس به تورین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که هنوز چند روز از بازار نقل و انتقالات مانده است و در این مدت هر چیزی ممکن است ولی پاریس که این روزها در گیر انتقال ام باپه است، بعید است به این راحتی ها اجازه خروج به ایکاردی بدهد.

به هر شکل تا انتهای روز سه شنبه فرصت است تا شاید بازیکن آرژانتینی پاریس را به مقصد تورین ترک کند و شاید علاقه الگری به این بازیکن باعث شود تورینی ها به صورت جدی تر برای جذب وی اقدام کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مهار سیلاب‌های سامانه بارشی توسط سدهای این استان خبر داد.

عباس صدریان‌فر امروز ۱۵ اردیبهشت ماه اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته و براساس هشدارهای هواشناسی و بررسی مدل‌هایی که در اختیار داشتیم، تمهیدات لازم را برای مدیریت مناسب حوضه‌های آبریز و سدها اتخاذ کردیم.

وی افزود: با توجه به عدم قطعیت این نوع سامانه‌های بارشی و همچنین قرارگیری در روزهای پایانی آبگیری سدها، مدیریت بارش‌های رخ داده از پیچیدگی‌های فنی بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با اقدامات به موقع کنترل شد.

صدریان فر با اعلام حوضه آبریز دز به عنوان بحران‌ ترین حوضه آبریز در این سامانه بارشی عنوان کرد: در حوضه آبریز دز با توجه به میزان انباشت پشت سد دز و میزان بارش‌های احتمالی در این بخش، طی روزهای گذشته و به منظور مدیریت مناسب حوضه آبریز حجم خالی سد جهت کنترل سیلاب افزایش داده شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در این سامانه بارشی دو موج قدرتمند در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت رخ داد که در روز اول با کاهش خروجی سد دز از همپوشانی فعالیت مسیل‌های پایین دست و خروجی سد و ایجاد خسارت جلوگیری شد و در روز دوم یک سیلاب با پیک دو هزار مترمکعب در ثانیه به صورت کامل مهار شد.

وی گفت: در حال حاضر ۸۱ درصد از مخازن سدهای استان آبگیری شده و مجموع ذخیره سدهای استان به ۱۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال