Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کوهک شهرستان سراوان در نقطه صفر مرزی بمناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  صبح امروز «یکشنبه، هفتم شهریور ماه 1400» زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کوهک شهرستان سراوان در نقطه صفر مرزی بمناسبت هفته دولت با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، لک زایی معاونت توسعه مدیریت و منابع، تجلیلی فرماندار و هیات همراه، گمشادزهی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار، اعضای شورای اداری، دهیار، جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کوهک شهرستان سراوان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان‌ استان و همچنین فرمانداری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 510 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در سال 98 شروع شده است که امروز در  ششمین روز هفته دولت افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 2100 نفر در قالب 280 خانوار و حدود 4 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح هفته دولت چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان