Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی محمد اکبری روز یکشنبه در آیین افتتاح ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون گروه‌های جهادی استان افزود: نیروهای سپاه و بسیج در همه بحران‌ها از جمله سیل و زلزله برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان در کنار مسوولان فعالیت می‌کنند و در شرایط کنونی نیز با شیوع کرونا ،تمام ظرفیت بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص آسیب‌دیدگان به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعال شدن طرح سردار شهید سلیمانی از ابتدای شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز تمام ظرفیت بسیج و سپاه برای انجام واکسیناسیون و همچنین خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونا بسیج شده است.

فرمانده سپاه استان با اشاره به هفته دولت و بزرگداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: همه اقشار جامعه باید مانند شهید رجایی در راستای خدمت بی‌منت تلاش کنند.

اکبری در ادامه به افزایش فوتی ناشی از کرونا و تبعات ناشی از دست دادن یک فرد در جامعه و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم در راستای واکسیناسیون و پیشگیری از شیوع کرونا، کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.

به گفته وی، سال گذشته چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح سردار شهید سلیمانی یکی از استان‌های پیشرو و موفق در سطح کشور بود.

۲۷درصد جمعیت هدف چهارمحال و بختیاری علیه کرونا واکسینه شدند

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون از جمعیت ۶۸۸ هزار و ۷۲۴ نفری هدف طرح واکسیناسیون در استان، ۲۷ درصد علیه کرونا و اکسینه شدند.

سید راشد جزایری  افزود: تاکنون ۳۱۸هزار و ۸۱۳ دُز واکسن کرونا در ۲۸ پارت به استان وارد شده که از این تعداد ۲۷۳ هزار دُز واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح  واکسیناسیون تاکنون ۱۸۳ هزار نفر دُز نخست  و ۹۰ هزار نفر دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت:تاکنون ۲۷ درصد جمعیت هدف دُز نخست و ۱۲ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

جزایری اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۶ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال شده که از این تعداد 6پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، مراکز تجمعی واکسیناسیون بسیج در راستای تفاهم‌نامه مشترک طرح سردار شهید سلیمانی برای واکسیناسیون مدافعان سلامت و گروه جهادی شهید "نورمند" و سپاه و بسیج به عنوان مدافعان سلامت فعال شده است.

وی با تاکید بر اینکه نسخه اصلی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به کرونا  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است، افزود: با تامین واکسن و تسریع در انجام واکسیناسیون ۴۰ گروه‌ هدف، پیش‌بینی می‌شود تا در سه ماهه اول پاییز سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.

جزایری به پیش‌بینی انجام واکسیناسیون ۷۰ درصد جمعیت هدف وزارت بهداشت و سازمان  بهداشت جهانی تا دهه فجر اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود، استان نیز با افزایش واکسیناسیون و دریافت واکسن به این امر دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون (۷ شهریور) ۱۹۱ هزار و ۶۵۸ مورد تست مولکولی تشخیص کرونا در استان گرفته شده است که بر اساس آن ۶۹ هزار و ۲۵۶ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده است.

ظرفیت تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری انجام واکسیناسیون خدمت رسانی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند