Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، نشست معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست ،اسماعیل زارعی کوشا، سرپرست دفتر وزارتی به اهمیت روابط عمومی در دنیای حاضر اشاره کرد و گفت : روابط عمومی و رسانه  در دنیای کنونی از صورت ضمیمه و مکمل بودن خارج شده و اهمیت و ضرورت آن محوری و تعیین کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گستردگی و فراگیری کار رسانه افزود:  رسانه از یک سو فرصت و از سوی دیگر تهدید به شمار می رود.
زارعی کوشا تاکید کرد: با توجه به گستردگی این وزارتخانه، شرکای اجتماعی متنوع و بیش از ۶۰ میلیون مخاطب، اهمیت نقش رسانه و روابط عمومی دوچندان است.
وی تصریح کرد: با توجه به اهداف و برنامه های وزارتخانه، باید نوع اطلاع رسانی تعیین و زمینه مشارکت مردم را در تصمیم گیری ها تسهیل سازیم و تعامل و ارتباط سازمانی را تقویت کنیم.
زارعی کوشا  با بیان اینکه  وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، فردی علمی و رسانه‌ای است که در این حوزه بسیار فعال و شناخته شده هست افزود:  قطعاً حوزه روابط عمومی از جهات مختلف نیز تقویت می شود و به جایگاه مطلوب خود می رسد.
مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی  بر هم افزایی،یکپارچگی و انسجام میان همه روابط عمومی های وزارتخانه نیز تاکید کرد و گفت: باید این هم افزایی بین دستگاه‌های تابعه در عمل شکل بگیرد و همه روابط عمومی ها جدای از عمل به وظایف بخشی خود، در راستای اهداف کلان  وزارتخانه فعالیت کنند.
زارعی کوشا  در پایان با قدردانی از زحمات حامد شمس افزود:  ایشان، فردی صاحبنظر و با تجریه در حوزه کاری خود هستند و حتما از نظرات ایشان در پیشبرد اهداف مرکز استفاده خواهد شد.
وی افزود : آقای سید مرتضی موتورچی نیز فردی شناخته شده و بسیار مجرب در کارهای رسانه‌ای است و در تولیدات متعدد رسانه ای و  حوزه هایی همچون   تهیه کنندگی، نویسندگی، خبری و اطلاع رسانی تجربیات بسیار ارزنده و ارزشمندی دارند.
کار و فعالیت در مرکز روابط عمومی صرفاً اجرایی نیست
سید مرتضی موتورچی، سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز در این نشست گفت : کار و فعالیت در روابط عمومی صرفاً اجرایی نیست و نیازمند نگاه ایدئولوژیک و فکری است.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با بیان اینکه مفهوم رسانه یک مفهوم دینی و اسلامی است و ادیان در ذات خود از بدو پیدایش رسانه  سازی کرده اند گفت : در اسلام منبر و اذان،  دو رسانه ابداعی و دینی بودند و رسانه ذاتاً یک امر دینی به شمار می‌رود.
وی  تصریح کرد:  مسیر اسلامی و ملی ما در این عرصه با توجه به دیدگاه کلی مقام معظم رهبری مبتنی بر نظام سازی دائمی،  پالایش از درون و پیشرفت و تحول و مبنا قرار گرفتن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خواهد بود .
موتورچی تصریح کرد : باید وضعیت مرکز را بررسی  و نقاط ضعف ، توانایی ها و امکانات آن را در قالب یک برنامه مدون مشخص و گام بندی شده، تدوین و  به عنوان سند مرکز روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به جناب آقای وزیر ارائه کنیم.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ادامه داد: کار در کنار دانشمند نخبه،جهادی و ولایی جناب آقای دکتر عبدالملکی،سعادت بزرگی است و با تاکید ایشان، همه دستگاه‌های زیرمجموعه ، در حوزه اطلاع رسانی  با این مرکز هماهنگ عمل خواهند کرد.
وی تصریح کرد:  ظرفیت انقلاب اسلامی و تفکر مدیریت جهادی و ولایی ایجاب می کند  که بهترین عملکرد را داشته باشیم .
موتورچی  با اشاره به اینکه باید دورنما و افق دید این مرکز مشخص شود افزود : این مرکز به فضل الهی، نمونه خواهد شد و فراتر از ظرفیت های قانونی عمل خواهد کرد.
در این مراسم حامد شمس، رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان سختی ها و چالش های فعالیت در روابط عمومی ها از تمامی همکاران که  با کار شبانه روزی در راستای پیشبرد اهداف وزارتخانه کار کردند قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زارعی کوشا وزیر کار حجت الله عبدالملکی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سرپرست دفتر وزارتی کار و رفاه اجتماعی زارعی کوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست