Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش آمریکا هم اکنون برخی اخبار درباره حمله امروز یکشنبه ارتش این کشور به یک خودرو در کابل پایتخت افغانستان را تایید کرد.

مقامات نظامی ارتش آمریکا در این باره ادعا کردند که در این حمله پهپادی یک عامل انتحاری که قصد داشت در فرودگاه کابل به اقدام تروریستی مبادرت نماید هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام نظامی آمریکا هم در این باره مدعی شد: پس از انهدام خودرو این عامل انتحاری، انفجار مهیبی به وقوع پیوست که نشان می‌دهد تروریست مذکور مقادیر زیادی مواد منفجره را با خود به فرودگاه کابل انتقال می‌داد.

این در حالیست که آمریکا تا کنون درباره اخبار تأیید شده پیرامون کشته شدن ۶ غیرنظامی در این حادثه از جمله ۴ کودک در این حادثه توضیحی ارائه نکرده است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: انفجار نزدیک فرودگاه کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح