Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سوری، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا اظهار کرد: کنترل بیماری در سیستان و بلوچستان حاصل یک کار جمعی بوده که مدیریت و برنامه مناسب، حضور مستمر، نظارت و پایش کافی روند اپیدمی، پیدا کردن ضعف ها و اشکالات اساسی، اصلاح فرآیندها و پروتکل های بهداشتی متناسب با شرایط بومی منطقه از علل موفقیت در کنترل این بیماری شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود:  استان سیستان و بلوچستان دو استان بسیار متنوع بوده و هم از لحاظ جمعیتی و هم از لحاظ اقلیمی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر مرز خاکی و آبی با کشورهای دیگر دارد. کشورهایی که وضعیت اپیدمی در آن ها خوشایند نبوده و نیست، به خصوص واریانت دلتا که در سیستان و بلوچستان واریانت غالب بود عمدتا از کشورهای شرقی ورود پیدا کرده بود.

سوری تصریح کرد: ما آغاز اپیدمی را در استان های جنوبی مثل هرمزگان داشتیم و بعد به سمت سیستان و بلوچستان انتقال یافت. تجربه و نتایج طرح شهید سلیمانی در اقدامات کنترل بیماری کرونا در استان  سیستان و بلوچستان بسیار مفید بود.

درحال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح شهیدسلیمانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان