Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت ( دوم تا هشتم شهریور ) در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی با همت مسئولان و همراهی مردم 

منطقه کارهای خوبی در مهریز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات و دستاوردها باید از سوی رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم رسانده شود ،ادامه داد: انعکاس اقدام‌های گسترده دولت و نظام در ابعاد مختلف به امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه نیز  کمک می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهارکرد: تقویت سرمایه‌های اجتماعی با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش‌های مستند و موثق بدون بزرگنمایی و بر اساس واقعیت ها باید محور کار رسانه‌های گروهی قرار گیرد.

زارع زاده تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان که چشم دیدن دستاوردهای نظام ، انقلاب و دستاوردهای عظیم را ندارند، فقط سیاه نمایی و کوچک جلوه دادن حقایق ایران اسلامی است .

وی بیان کرد: به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان برخی درآمدهای دولت نسبت به گذشته به شدت کاهش یافت و به رغم همه مشکلات شاهد اقدام‌های بزرگی در شهرستان مهریز هستیم.

به گفته فرماندار مهریز باید بر حسب وظیفه ملی و دینی خدمات گسترده را به نحو مناسب اطلاع‌رسانی کرد که موجب جلب مشارکت و دلگرمی بیشتر مردم به انقلاب شود.

زارع زاده مهریزی در ادامه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی و شهید باهنر همه زندگی خود را وقف دین و خدمت به مردم کردند و باید همه برای تحقق اهداف و آرمان های آنها وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران با قدردانی از مسئولان و فرماندار شهرستان که در یکسال گذشته اقدام‌های خوبی را انجام دادند تداوم تعامل بیشتر و پیگیری مطالبات شهروندان را خواستار شدند.

همچنین مسئول کانون خبرنگاران و عضو بسیج رسانه مهریز گفت: به برکت انقلاب  با وجود تحریم و مشکل اقتصادی فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف شهرستان صورت گرفت.

کاظم سبحان زاده افزود: همکاری مسئولان با فعالان رسانه منطقه در انعکاس اخبار و ارایه گزارش در بخش‌های مختلف خوب است باید با تقویت روابط عمومی نهادها و مجموعه  های اداری توسعه یابد.

وی به اهمیت آموزش خبرنگاران و حل مشکل اقتصادی نشریه های محلی شهرستان اشاره کرد که در این خصوص لازم است مسئولان بیش از گذشته همکاری و از آنها حمایت کنند.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات یزد به ضرورت پیگیری فرمانداری برای کسب مجوز برای پایگاه خبری شهرستان اشاره کرد و همراهی مسئولان را در این امر خواستار شد.

سبحان زاده اظهار کرد: انعکاس خدمات نظام و انقلاب با همکاری خوب خبرنگاران و همراهی مسئولان در منطقه صورت می‌گیرد و تقویت آن جزو اهداف اصلی است .

وی به اهمیت تقویت روابط عمومی در تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها در شهرستان اشاره کرد که تحقق آن موجب انعکاس بهتر اخبار در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی می شود .

در پایان این نشست از طرف کانون خبرنگاران و بسیج رسانه مهریز از همراهی و تلاش فرماندار مهریز تجلیل شد. 

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان رجایی و باهنر، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این ۲ شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم ( دهشت افکنی) نامگذاری شد.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۱۵ خبرنگار و ۲ نشریه محلی دارد.

  

برچسب‌ها محمدجواد باهنر یزد رسانه دولت فضای مجازی محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد باهنر یزد رسانه محمدجواد باهنر یزد رسانه دولت فضای مجازی محمدعلی رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن