Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجاوز به پسر نوجوان در تهران اتفاق افتاد. به پسر 14 ساله در سرویس بهداشتی مجتمع نیمه ساز تجاوز کردند. عاملان تجاوز دستگیر شدند. متهمان تجاوز 3 پسر عمو با سن های حدودا 17 و 18 ساله هستند.این 3 پسر عمو به پسر 14 ساله تجاوز و جرم خود را گردن نمیگیرند.

 رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال شکایت پسر 14ساله ای به نام بهراد که همراه پدرش به پلیس آگاهی فشم رفته بود آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پسر نوجوان به ماموران گفت :ما سالهاست در یکی از روستاهای منطقه فشم زندگی می کنیم. ظهر بود و من در حال بازی در یکی از کوچه های روستا بودم که سه پسر عمو که از بستگان دورمان هستند سراغم آمدند. یکی از آنها به زور مرا به سرویس بهداشتی یک مجتمع نیمه ساز برد و آنجا آزارم داد .دو پسر عموی دیگر نیز مرا آزار دادند و .

 پدر بهراد نیز گفت: وقتی پسرم به خانه برگشت حال خوبی نداشت. ماجرا را از او پرسیدم و متوجه شدم که تحت آزار سه پسرعمو قرار گرفته است .سه پسر عمو که حدود 17یا ۱۸ سال سن دارند از بستگان دورمان هستند و قبلا نیز از خانواده ما کینه به دل داشته اند .گمان می کنم به همین خاطر پسرم را آزار داده‌اند .

با این شکایت سه پسر عمو که ۱۷ و ۱۸ ساله بودند ردیابی و بازداشت شدند .یکی از آنها گفت: قبول دارم بهراد را به سرویس بهداشتی بردم و او را اذیت کردم اما من به او تجاوز نکردم. دو پسر عموی دیگر اما مدعی شدند در این ماجرا دستی نداشته اند.

چون خانواده شاکی چند شاهد را معرفی کردند که می گفتند سه پسرعمو را همراه هم دیده اند برای هر سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده شان برای رسیدگی به  شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه، پدر بهراد برای متهمان درخواست اعدام را مطرح کرد و آنها جرمشان را منکر شدند.  اما چون سه متهم هنگام ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال داشتند برای بررسی رشد و کمال عقلی به پزشکی قانونی معرفی شدند.

 وقتی کارشناسان پزشکی قانونی  پس از معاینات بالینی ،اعلام  کردند سه متهم  هنگام ارتکاب جرم زیر به ۱۸ سال داشتند و از رشد و کمال عقلی برخوردار نبوده‌اند ،پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه شاکی که پرونده بار دیگر درخواست اشد مجازات را مطرح کرد.

پدر بهراد گفت: پسرم فقط 14سال داشت که مورد آزار قرار گرفت و ین ماجرا تاثیر بدی در روحیه اش گذاشته است. من از هر سه متهم شاکی هستم.

 اما متهمان که با قرار وثیقه آزاد بودند  جرمشان را گردن نگرفتند.

 نخستین متهم گفت :من چیزی از آن ماجرا به خاطر ندارم و اصلاً آن روز بهراد را ندیده  بودم .او  به دروغ  و به خاطر اختلاف های قبلی با ما چنین ادعایی را مطرح کرده است .

 متهم دیگر نیز گفتند: ما از ابتدا هم گفته بودیم بی‌گناه هستیم و در این ماجرا دستی نداشتیم.  اما چون شاهدان  گفته بودند همیشه ما را کنار هم دیده اند بی دلیل بازداشت شدیم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز اخبار حوادث تجاوز تجاوز جنسی تجاوز به کودکان تجاوز به پسر تجاوز به نوجوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی فریبا نادری بازیگر فریبا نادری نیکی کریمی قیمت سه متهم پسر عمو سه پسر ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور