Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار مرحله رده بندی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان سنگال و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال بخش نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد و توانست ۳ بار دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس را باز کند، اما خوشحالی سنگالی‌ها دوامی نداشت و سوئیسی‌ها توانست بازی را تا پایان بخش نخست ۳ بر ۳ مساوی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در بخش دوم سنگالی‌ها توانستند گل‌های چهارم و پنجم خود را به ثمر برسانند، اما سوئیسی‌ها به بازی برگشتند و توانستند ۳ بار دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال را باز کنند.

بخش دوم این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه به پایان رسید.

در بخش سوم سنگالی‌ها توانستند ۲ بار دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس را باز کنند، اما سنگالی‌ها نتوانستند مقاومت کنند و سوئیسی‌ها توانستند ۳ بار دیگر دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال را باز کنند.

در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس توانست با نتیجه ۹ بر ۷ تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال را در دیدار رده بندی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه شکست دهد و مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

سنگال - سوئیس

بیشتر بخوانید

شکست شگفتی ساز مسابقات مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن/ سامورایی‌ها حریف روسیه در فینال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی دنیای ورزش اخبار ورزشی دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال سنگالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند