Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد پاکدل  بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بدون شک خوشحال‌ترین مرد روی کره زمین هستم، چون به تیمی آمدم که قلبا دوستش داشتم و عاشقش بودم. پرسپولیس برای من همه چیز است. من با عشق آمدم و به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاکدل افزود: وقتی پیشنهاد پرسپولیس به من ارائه شد، به مدیر برنامه‌هایم هم اعلام کردم دوست دارم حتی قرارداد سفید امضا کنم، چون این تیم را دوست دارم و عاشقش هستم. برایم پول هیچ اهمیتی ندارد و دوست دارم به این تیم بیایم تا به ارتش سرخ پرسپولیس کمک کنم. ارتباط خوبی در این مدت با مدیریت داشتم و  از آن‌ها تشکر می‌کنم. با هم صحبت کردیم و نتیجه‌اش این شد که به پرسپولیس ملحق شوم.

جای پای پیشکسوتان پرسپولیس گذاشتم 

مهاجم جدید پرسپولیس بیان کرد: از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می‌خواهم که جا پای آن‌ها گذاشتم. از بچگی آرزو داشتم آن‌ها را از نزدیک ببینم، اما اکنون به باشگاهی رسیدم که جای پای آن‌ها را در این باشگاه بزرگ می‌بینم. امیدوارم با کمک و راهنمایی‌های آن‌ها بتوانم سرباز خیلی خوبی برای پرسپولیس باشم و دل طرفداران میلیونی خودمان را شاد کنم.

پاکدل درباره اینکه آیا با یحیی گل محمدی صحبت کرده، گفت: با مدیریت در این مدت صحبت کردم.خواست خدا بوده که اکنون اینجا هستم. من بازیکن آزاد بودم و به خاطر عشق به این تیم از خیلی چیز‌ها گذشتم. پرسپولیس را با عشق انتخاب کردم و خیلی خوشحال هستم. امیدوارم با پرسپولیس قهرمانی ششم را تجربه کنم و در آسیا بتوانیم به قهرمانی برسیم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم. به اینجا آمدم که با تمام توانم تلاش کنم تا باعث خوشحالی هواداران شوم. این به من انگیزه می‌دهد تا با توکل به خدا و حمایت هواداران روز‌های خوبی را برایشان رقم بزنم.

با ورود تماشاگران به استادیوم انگیزه ام چند برابر می شود 

او درباره اینکه آیا آماده یک فصل خیلی سخت در پرسپولیس است، بیان کرد: از خدا خواستم تا به آرزویم برسم و بتوانم خودم را به همه نشان بدهم. بتوانم یک سرباز خیلی خوب برای تیمی که دوستش دارم باشم. به طور حتم با ورود تماشاگران به استادیوم انگیزه‌ام چند برابر می‌شود و می‌توانم آنچه که هواداران دوست دارند باشم.

من از رقابت با بازیکنان پرسپولیس استقبال می کنم

مهاجم پرسپولیس درباره رقابت در خط حمله پرسپولیس اظهار کرد: اگر رقابت نباشد پیشرفتی نیست. من از رقابت استقبال می‌کنم، چون باعث می‌شود روز به روز پیشرفت کنم  و به نوعی وارد تیم ملی شوم. بازیکنان پرسپولیس از لحاظ کیفی و  شخصیتی همه سطح بالا و بزرگ هستند. اکثر بازیکنان تیم ملی را تشکیل می‌دهند. من به یک تیم پرافتخار آمدم و می‌توانم از تجربیات بازیکنان این تیم استفاده کنم. تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم و باشگاه مثمر ثمر باشم. بازی کردن بازیکنان هم به نظر و تشخیص سرمربی بر می‌گردد.

پاکدل درباره  گلزنی به پرسپولیس در اراک و خوشحالی نکردن بعد از این گل، گفت: وقتی آن گل را زدم قلبم شکست. آنقدر ناراحت بودم که هیچ توصیفی برایش ندارم. می‌دانستم با آن ضربه سر دل میلیون‌ها هوادار را شکستم. اکنون اینجا هستم که با تمام وجودم برای هوادارانی که دلشان را در آن لحظه شکستم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا باعث خوشحالیشان شوم.

او درباره اینکه چقدر آمادگی کمک به پرسپولیس را دارد، بیان کرد: خداراشکر که من را در شرایط سختی قرار داد و برای پرسپولیسی شدن خیلی انتظار کشیدم. فهمیدم چقدر این تیم را دوست دارم. چقدر استرس کشیدم و واقعا تحت فشار بودم. همیشه توکلم به خدا بود و می‌دانستم که این اتفاق برایم می‌افتد. حالا امسال یا  سال‌های بعد پیوستم به پرسپولیس رخ می‌داد. می‌دانستم باید تلاش کنم تا به آنچه که دوست دارم برسم. واقعیت همین است که من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم. پیشنهادات سرسام آور زیادی بود که می‌توانستند نظر یک بازیکن فوتبال را عوض کنند. اما خداراشکر تیمم را با دلم انتخاب کردم و به این افتخار می‌کنم. امیدوارم این را در آینده برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

بیشتر بخوانید

حامد پاکدل به پرسپولیس پیوست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حامد پاکدل لیگ برتر فوتبال دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند