Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:21:00 GMT

افزایش بستری‌های کرونا در اورژانس‌های آلمان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۸۱۵

افزایش بستری‌های کرونا در اورژانس‌های آلمان

موافقان واکسن در فرانسه می‌خواهند تجمع اعتراضی را علیه مخالفان واکسیناسیون در این کشور به راه بیندازند و نهادهای بهداشتی آلمان هم از افزایش چشمگیر بیماران کرونایی بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه آلمان خبر داده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، با وجود کمپین سریع واکسیناسیون اما کشورهای اروپایی همچنان با انواع جهش های ویروس کرونا و به ویژه دلتا دست و پنجه نرم می کنند و این مسئله همچنان بحرانی حل نشده در اتحادیه اروپا باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش بیماران بستری شده در اورژانس های آلمان

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که شمار بیماران کرونایی بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه آلمان در موج چهارم کرونا برای اولین بار دوباره به بالای هزار نفر صعود کرده است. در گزارش روزانه انجمن بخش های مراقبت های ویژه آلمان که روز یکشنبه منتشر شد از 1008 بیمار مبتلا به کرونای بستری شده در این بخش ها خبر داده شد که 458 نفر آن ها نیازمند دستگاه اکسیژن بودند. آخرین بار در 18 ژوئن شمار بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه از مرز هزار نفر عبور کرد و به 1011 نفر رسید.

تداوم اعتراضات ضد کرونایی در برلین

امروز (یکشنبه) هم با وجود ممنوعیت اعتراضات ضد کرونایی معترضان به خیابان ها آمدند و علیه سیاست های دولت اعتراض کردند. پلیس برخی افراد را به دلیل درخواست از مردم برای مشارکت در این اعتراضات دستگیر کرد. حدود 2200 نیروی پلیس در محل اعتراضات حضور داشتند.

شهروندان آلمانی روز شنبه هم با وجود ممنوعیت برگزاری اعتراضات به خیابان‌ها آمدند و اعتراضات ضد قواعد کرونایی را برگزار کردند که به درگیری‌هایی بین پلیس و معترضان منجر شد

پلیس با تعداد زیادی نیرو در محل برگزاری تجمعات حاضر بود. تا بعد از ظهر روز شنبه تعداد زیادی معترض از طرف نیروهای پلیس موقتا دستگیر شدند

چندین حمله از طرف معترضان به نیروهای پلیس شکل گرفت که در جریان آن یک نیروی پلیس زخمی شد. اکثر معترضان بدون ماسک بودند و فاصله گذاری ها را رعایت نمی کردند. از بالگردهای پلیس برای بررسی آشفتگی ها و هرج و مرج ها در جریان اعتراضات استفاده می شد و بخش های زیادی از مناطق دولتی توسط نیروهای پلیس حصار کشی شد

اعتراضات گسترده ضد قواعد کرونایی در فرانسه و ایتالیا

. روز گذشته شهروندان ایتالیایی و فرانسوی برای چندمین هفته متوالی در شهرهای مختلف به خیابان‌ها آمدند و علیه مقررات کرونایی اعمال‌شده از طرف دولت‌های خود اعتراض کردند.

روز گذشته برای هفتمین هفته متوالی ده‌ها هزار فرانسوی در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه مقررات کرونایی اعتراض کردند. آن‌ها همچنین علیه طرح گذر سبز سلامت برای بازدید از بسیاری اماکن در فرانسه که از طرف دولت اعمال شده است اعتراض داشتند.

بر این اساس تنها افراد واکسینه‌شده، بهبودیافته از کرونا و یا کسانی که تست منفی کرونا دهند می‌توانند از بسیار اماکن تفریحی و تاریخی در این کشور بازدید کنند. شرکت‌کنندگان در اعتراضات گسترده در پاریس، پایتخت فرانسه شعار "آزادی" و "مقاومت" سر می‌دادند. بر اساس اطلاعات وزارت کشور فرانسه حدود 160 هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند و پلیس از دستگیری 16 معترض و زخمی شدن 3 نیروی پلیس در جریان این اعتراضات خبر داد.

از اواسط ماه جولای هر هفته شنبه‌ها ده‌ها هزار نفر از شهروندان فرانسوی به خیابان‌ها می‌آیند و علیه مقررات کرونایی اعمال‌شده از طرف دولت اعتراض می‌کنند.

اعتراضات گسترده ضد مقررات کرونایی در فرانسه و ایتالیاکرونا در جهان/ ابتلای بیش از 712000 نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتبرگزاری اعتراضات خشونت بار ضد قواعد کرونایی در برلین

هزاران شهروند ایتالیایی هم در شهرهای مختلف این کشور علیه طرح گذر سلامت اعمال‌شده از طرف دولت اعتراض کردند.

ازآن‌جایی که دولت ایتالیا از چهارشنبه آینده مقررات تشخیص واکسیناسیون و تست‌های کرونا در این کشور را گسترش می‌دهد در شهرهای مختلف ایتالیا روز گذشته تجمعات گسترده‌ای علیه این طرح در برخی شهرها برگزار شد. هزاران نفر در شهرهای رم، میلان، بولونیا، تورین و ناپل به خیابان‌ها آمدند.

معترضان در رم شعار آزادی آزادی سر می‌دادند و علیه دیکتاتوری سلامت شعار می‌دادند. معترضان به دولت ایتالیا به‌نخست‌وزیری ماریو دراگی فحش می‌دادند.

دولت ایتالیا از 6 آگوست برای رفتن به رستوران، سینما، تئاتر، موزه و استخر و بسیاری اماکن دیگر ارائه یک گذر سبز سلامت را که در آن نشان می‌دهد فرد واکسینه شده، از کرونا بهبود یافته و یا تست منفی کرونایی که بیش از 48 ساعت از آن نگذشته باشد لازم دانسته است.

نامزد صدر اعظمی آلمان خواستار افزایش فشارها بر افراد واکسینه نشده شد

"آنالنا بائر بوک"، نامزد صدر اعظمی از حزب سبز آلمان هم می خواهد فشارها بر افراد واکسینه نشده را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: اگر کسی با همنوعان خود همبستگی نداشته باشد در این صورت نمی تواند انتظار داشته باشد که دیگران از آزادی خود چشم پوشی کنند. از این رو من این مسئله را درست ارزیابی می کنم که از این پس به افراد واکسینه شده و بهبود یافته از کرونا آزادی بیشتری داده شود.

تداوم روند افزایشی نرخ مبتلایان در آلمان

نرخ مبتلایان جدید به ازای هر 100 هزار نفر در آلمان در عرض یک هفته هم مجددا افزایش پیدا کرده و به 74.1 درصد رسیده است. نهادهای بهداشتی در آلمان از ابتلای 8416 مورد جدید ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر دادند.

اولاف شولتز، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دمکرات هم اعلام کرده که با به قدرت رسیدن وی دیگر هیچ قرنطینه جدیدی در کشور وجود نخواد داشت.

حامیان واکسن در فرانسه علیه مخالفان اعتراض می کنند

حامیان واکسیناسیون در فرانسه هم اعتراضاتی را برای روز دوشنبه در لیون برنامه ریزی کرده اند. یکی از برگزارکنندکان این رویداد اعلام کرده که می خواهند نشان دهند مخالفان واکسیناسیون در اقلیت هستند.

تشدید محدودیت ها در کوزوو

کوزوو هم به دلیل شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا شروع سال تحصیلی جدید در این کشور را به مدت دو هفته به تعویق می اندازد.

دولت محافظه کار این کشور خبر داد که مدارس این کشور به جای اول سپتامبر تازه اواسط این ماه باز می شود. وی همچنین از منع ترددهای شبانه به دلیل وضعیت کرونایی خبر داد.

وزیر بهداشت کوزوو از افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا همچنین در بین کودکان و نوجوانان خبر داده است. به ویژه نوجوانان 10 تا 15 ساله در این کشور از گسترش دهندگان ویروس کرونا محسوب می شوند.

جدیدترین آمار کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 17,590نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 74 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 32,319نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 133 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

در ایتالیا هم طی 24 ساعت 6,855نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 54نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 6,728,858 نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 114,157هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 6,698,227 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 132,376 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 4,524,287نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 129,056 هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به حال 4,831,809 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 84,000 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به حال 3,933,569نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 92,631 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا نفر به کرونا مبتلا شده اند بخش های مراقبت های ویژه خیابان ها آمدند شهرهای مختلف مقررات کرونایی افراد واکسینه اعتراض کردند بستری شده طرف دولت اعمال شده تا به حال هزار نفر بر اساس بخش ها 24 ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا