Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:35:30 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۸۳۵

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: به دلیل افزایش دمای هوا و عدم توازن بین تولید و مصرف برق، خاموشی ها طبق جدول احتمالی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در این کلانشهر تا پایان هفته ادامه می یابد.حسن حشمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند جدول زمان بندی قطعی برق در شهر مشهد برای هفته جاری به صورت محتمل تنظیم شد اما برنامه زمان بندی طبق جدول امروز و دیروز به اجرا درآمد و برق برخی از نواحی مشهد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تا لحظه ای که بتوان برق مشترکان را تامین کرد از قطعی آن خودداری می شود اما برهم خوردن تراز تولید و مصرف چاره ای جز قطعی برق باقی نمی گذارد به همین منظور دیروز و امروز قطعی برق حوالی ظهر که مصرف روند صعودی داشت در مشهد اجرا شد.

مشهد- مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به این که آب میوه طبیعی و شربت در بهبود بیماران کرونایی تاثیر گذار است ۸۰  دانشجوی جهادگر زن و مرد از دانشکده های مختلف این دانشگاه روزانه آب میوه طبیعی تهیه و در میان بیماران کرونایی توزیع می‌کنند. مهدی طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه حدود ۵٠٠ بطری آبمیوه و ١٠٠ بطری شربت توسط این دانشجوبان تولید می‌شود. وی ادامه داد: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محوطه ایزوله‌ای در بیمارستان امام رضا (ع) در اختیار دانشجویان بسیجی قرار گرفته است و از طریق مسوولان  در اختیار بیماران بستری در بیمارستانهای مختلف از جمله بیمارستان امام رضا(ع)، قائم و همیاران سلامت توزیع می‌شود.

مشهد- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد مشهد تا کنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ مقاله معتبر بین المللی را در سامانه علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کرده اند.به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر سعید خیاط مقدم افزود: برهمین اساس بیش از ۵۲ هزار  بار در منابع معتبر به این مقاله های بین المللی استناد شده است.وی ادامه داد: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی مشهدبا توجه به رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر اساس شاخص های علمی پژوهشی، رتبه سوم کشوری را داراست.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مشهد سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی شركت‌ توزيع نيروی برق مشهد دانشگاه فردوسی مشهد گروه های جهادی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مشهد کرونا ویروس کرونا مشهد سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی شركت توزيع نيروی برق مشهد دانشگاه فردوسی مشهد گروه های جهادی برق دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد