Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:01:18 GMT

واکنش کومان به سوت‌های اعتراضی علیه گریزمان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۸۷۷

واکنش کومان به سوت‌های اعتراضی علیه گریزمان

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، از ستاره فرانسوی خود یعنی آنتوان گریزمان حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که در مسابقه قبلی خود مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شده بودند امشب با انگیزه پیروزی برابر ختافه پا به زمین مسابقه گذاشتند و نهایتاً موفق شدند در یک بازی بسیار نزدیک و دشوار حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست داده و هفت امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "ما در نیمه دوم بازی با توپ کمتری داشتیم اما این پیروزی یک گام بزرگ برای‌مان بود. ما می‌دانستیم که باید چگونه بازی کنیم تا به پیروزی برسیم. سرجینیو دست امروز به عنوان یک وینگر بازی کرد اما نمی‌دانم که آیا میدانید او در تمام طول حرفه خود در این پست بازی کرده یا نه. با توجه به سرعت دست ما می خواستیم حملات خود را افزایش دهیم و در ضد حملات بهتر عمل کنیم. به طور کلی او عملکرد خیلی خوبی داشت."

 

 

 

 

سوت زدن هواداران علیه آنتوان گریزمان: " من هرگز نمی‌توانم سوت زدن علیه بازیکنان را درک کنم. سوت زدن هواداران برای آنتوان گریزمان اصلا خوب نیست. اگر او نگرش درستی نداشته باشد و تلاش کافی انجام ندهد شما می توانید علیه او سوت بزنید. این فقط یک بازی است.

 

مانند همه بازیکنان هجومی امیدوارم او هم گل بزند. اگر نگرش یک بازیکن مثل گریزمان درست باشد من می توانم از او بخواهم که در هر بازی چهار گل بزند اما باید به این نکته هم توجه کرد که ما در مسابقه امشب موقعیت های زیادی نداشتیم."

 

 

 

 

روزهای پایانی نقل و انتقالات: "من از باشگاه چیزی نمی خواهم. ما مدتی است که با هم کار می کنیم و همیشه سعی می کنم به وضوح صحبت کنم و وضعیت مالی باشگاه را درک کنم. البته با نگاهی به تیم بازیکنان مصدومی که امروز در اختیار نداشتیم می توانم بگویم که برد مهم است. باشگاه می داند که ما سه یا چهار روز دیگر فرصت داریم. امیدوارم بتوانیم تیم را تغییر دهیم اما اگر این امکان وجود ندارد ما به کار خود ادامه می دهیم."

آنتون گریزمان رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

ستاره پرتغالی تیم فوتبال میلان در جواب بی‌مهری گروهی از هواداران این تیم نسبت به او در جریان بازی خانگی مقابل جنوا پیامی معنادار منتشر کرد که واکنش هموطنش را هم به همراه داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی 3-3 روز گذشته (یکشنبه) میلان برابر جنوا در سن‌سیرو در هفته سی‌و‌پنجم سری A برای رافائل لیائو تلخی مضاعفی داشت. او در دقیقه 67 از میدان بیرون کشیده شد تا جای خود را به نواه اواکافور بدهد. هنگام خروج بازیکن 24 ساله از زمین بازی هواداران میلان او را «هو» کردند و این حرکت آنها آنقدر به او برخورد که به جای نیمکت، مستقیماً به رختکن رفت؛ البته او چند ساعت برگشت تا بی‌مهری هواداران را با انتشار یک پست در اینستاگرام پاسخ دهد.

او در این پست کنار عکسی از خودش هنگام گرم کردن قبل از بازی، نوشت: «متشکرم که هستید. بعضی از مردم معنای این حرفم را نمی‌دانند. این فراتر از یک علاقه است، این یک مذهب است!»

توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو

پست لیائو در عرض چند ساعت از سوی بیش از 140 هزار نفر پسندیده شد و ده‌ها نفر هم درباره‌اش نظر دادند. یکی از این افراد هموطنش و مدافع تیم فوتبال بارسلونا ژوائو کانسلو بود که نوشت: «برادر، این‌ها معنای حرفت را نمی‌دانند.»

این نخستین بار در این فصل نیست که لیائو توسط هواداران خودی هو می‌شود. او در جریان باخت یک بر صفر میلان مقابل رم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ماه آوریل هم از سوی هواداران هو شد. لیائو در 44 بازی‌اش در تمام رقابت‌های فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم