Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد صادقی جانشین رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیرو‌های پلیس‌راه به‌صورت ۲۴ ساعته در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند اظهار داشت: رسیدگی به تصادفات جاده‌ای، جلوگیری و پیشگیری از تخلفات رانندگی بر عهده ماموران پلیس‌راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بحث ممنوعیت و محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به چهارمحال و بختیاری بر عهده پلیس‌راه گذاشته شد، در این استان راه‌های فرعی، اصلی و روستایی بسیاری وجود دارد که کنترل این محور‌ها نیازمند منابع و نیروی انسانی بالایی است.

بیشتر بخوانید

تعطیلی پنج روزه چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه/ محدودیت‌های کرونایی در بام ایران اجرایی می‌شود

صادقی با تاکید بر اینکه نظارت‌های پلیس در محور‌های مواصلاتی از حضوری به سمت الکترونیکی رفته است، خاطرنشان کرد: در محور‌های مواصلاتی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی دچار مشکل شده باشند، این مسئله توسط پلیس‌راه به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گزارش می‌شود تا اقدامات لازم برای اصلاح و نصب تابلو صورت بگیرد.

جانشین رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: از ظهر روز ۲۴ مردادماه و با اعلام ممنوعیت تردد و ورود خودرو‌های بومی به استان حدود یک هزار و ۲۵۰ خودروی غیربومی از مبادی ورودی این استان به سمت مبدا عودت داده شد، اکنون محدودیت تردد برقرار است، اما محور‌ها مسدود نیستند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه چهارمحال و بختیاری محور های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری