Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:08:54 GMT

جام جهانی فوتبال ساحلی؛ روسیه قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۰۶۲

تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه قهرمان جام جهانی شد.

روسیه با برتری برابر ژاپن، قهرمان جام جهانی فوتبال ساحلی شد.

به گزارش طرفداری؛ روسیه در فینال جام جهانی با نتیجه 5 بر 2 ژاپن را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و ژاپن نیز نایب قهرمان شد.

در بازی رده بندی، سوئیس با نتیجه 9 بر 7 سنگال را شکست داد و به مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه با نام  RFU (مخفف فدراسیون فوتبال روسیه) در این مسابقات شرکت می کرد و با سه قهرمانی پس از برزیل که 5 قهرمانی دارد، دومین تیم پرافتخار مسابقات شد. ایران در این مسابقات حضور نداشت.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با پرویز برومند: دلم نمی آید سیروس قایقران در تیم منتخبم نباشد اسامی 10 ملی پوش باقی مانده در اردوی تیم ملی؛ 12 نفر خط خوردند تلاش استقلال برای جذب هافبک خارجی قبل از بازی با الهلال تسورک: پیشنهاد 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب هالند؟ ما بانک نیستیم! کریستیانو رونالدو با انتقال به منچستریونایتد، به پر درآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج