Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:07:25 GMT

معمای مرگ مرد جوان در کانال آب کشاورزی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۱۸۷

همزمان با کشف ‌جسد مرد ناشناس در کانال آب کشاورزی دزفول تحقیقات برای حل این معمای پیچیده از سوی پلیس آغاز شد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روز جمعه مأموران آتش‌نشانی دزفول در کانال آب کشاورزی قلعه نو شمس‌آباد جسد مرد جوانی را پیدا کردند که تعدادی چسب الکترود نوار قلب روی سینه او چسبیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین وضعیت عجیب باعث شد تا موضوع خیلی زود به پلیس اعلام شود.

احسان نداف یکی از آتش‌نشانان حاضر در این مأموریت گفت: روز جمعه طی تماسی با سامانه ۱۲۵، ستاد عملیات، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک به محل حادثه غرق شدگی واقع در کانال آب کشاورزی قلعه نو شمس آباد اعزام و اقدام به بیرون آوردن یک جسد کردند.

اما با بیرون کشیدن جسد از آب تعدادی چسب الکترود که مخصوص اتصال قفسه سینه به دستگاه مانیتور قلب است روی بدن این مرد ناشناس مشاهده شد که نحوه مرگ این فرد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

نداف تصریح کرد: این موضوع واکنش‌هایی در فضای مجازی به‌دنبال داشت اگرچه بنا به گفته کارشناس اورژانس دزفول، این چسب الکترودها به وفور در مراکز فروش تجهیزات پزشکی سطح شهر وجود دارد و احتمال اینکه درخارج از فضای بیمارستانی و برای گمراه کردن اذهان عمومی از آنها استفاده شده باشد، زیاد است.

این آتش‌نشان با بیان اینکه هیچ اطلاعی از زمان مرگ این مرد ناشناس ۳۰ ساله در دست نیست، گفت: با حضور نیروهای پلیس، جسد توسط اکیپ نجات غریق سازمان از درون کانال آبرسانی خارج و برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک معما مرگ مرد جوان محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک کانال آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

پاکبان شهرداری دزفول یک فقره چک را به صاحبش بازگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،محمدامین عمارنه پاکبان وظیفه شناس خدمات شهری منطقه یک شهرداری دزفول صبح امروز درحالیکه در حال کار در بلوار جمهوری بود، با یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال مواجه شد.

پاکبان مذکور بلافاصله بعد از پیدا کردن چک به بانک مراجعه و مشخصات صاحب چک را دریافت و این فقره چک را به ایشان تحویل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • معمای «مثلث برمودا»