Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@19:23:09 GMT

رژیم کاهش کالری برای کاهش وزن

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۵۳۰

رژیم کاهش کالری برای کاهش وزن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یکی از روش‌های مطمئن برای کاهش وزن که توسط متخصصان پیشنهاد شده است رژیم کاهش کالری است. اصطلاح کاهش یا کمبود کالری در سال‌های اخیر، بسیار رایج شده است.

رژیم کم کالری

قبل از این که به کمبود کالری بپردازیم، ابتدا باید درک کنیم که کالری چیست؟ کالری واحد انرژی است که با مصرف غذا به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دستیابی به کمبود کالری، تعداد کالری سوزانده شده باید بیشتر از کالری مصرف شده باشد.

رژیم کمبود کالری باید به خوبی برنامه ریزی شود و باید شامل تمام ویتامین‌های ضروری، مواد مغذی، کربوهیدرات‌ها و چربی باشد. هنگامی که کل مصرف غذا کمتر از کالری مورد نیاز (کالری سوزانده شده) باقی بماند، بدن شما در حالت کمبود کالری قرار می‌گیرد.

رژیم کاهش کالری چگونه کار می‌کند؟

درست مانند سایر برنامه‌های کاهش وزن، رژیم کمبود کالری باید به مدت طولانی دنبال شود تا نتایج کاهش وزن قابل مشاهده‌ای داشته باشد. هنگامی که از رژیم غذایی به مدت طولانی پیروی می‌کنید، کل انرژی مورد نیاز بدن برای زنده ماندن روزانه کمتر از آن چیزی است که از غذا دریافت می‌کند؛ بنابراین، بدن در این مورد از انرژی ذخیره شده برای انجام کلیه عملکرد‌های خود و جبران کسری استفاده می‌کند و در نهایت منجر به کاهش وزن می‌شود.

متابولیسم و ​​عملکرد بدن افراد با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین، رژیم غذایی با کمبود کالری به تنهایی نمی‌تواند به کاهش وزن کمک کند. بهترین راه برای رسیدن به اهداف، همراهی آن‌ها با فعالیت بدنی روزانه است. پیروی از یک برنامه تمرینی برای کاهش کسری کالری می‌تواند یک استراتژی موثر برای کاهش وزن باشد.

پربیننده ترین دمنوش کندر معجزه در این روزهای کرونایی چای کیسه‌ای استفاده شده خود را دور نریزید، کاربردهای باورهای نکردنی دارد! حقایق ترسناک درباره کرونای جدید اگر واکسن زدید و مبتلا به کرونا شدید، به این صورت اقدام کنید آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۶)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاهش وزن کمبود کالری برای کاهش کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!