Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیک تاک شروع به ممنوعیت ویدئوهایی کرده که به تازگی «چالش جعبه شیر» را نشان می دهد، که در آن شخص به طور خطرناکی از پله های ساخته شده از جعبه های پلاستیکی شیر بالا و پایین می رود.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو به نقل از واشنگتن تایمز، تیک تاک شروع به ممنوعیت ویدئوهایی کرده که به تازگی «چالش جعبه شیر» را نشان می دهد، که در آن شخص به طور خطرناکی از پله های ساخته شده از جعبه های پلاستیکی شیر بالا و پایین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی «تیک تاک»(TikTok) روز شنبه گفت: تیک تاک محتویات تبلیغ کننده یا تشویق کننده اقدامات خطرناک را ممنوع می کند و ما ویدیوها را حذف می کنیم و جستجوها را به دستورالعمل های انجمن خود هدایت می کنیم تا از چنین محتواهایی جلوگیری کنیم.

سخنگوی «تیک تاک»(TikTok) در بیانیه ای گفت: ما همه را تشویق می کنیم که در رفتار خود چه آنلاین و چه غیر فعال احتیاط کنند.

جستجوهای تیک تاک برای «چالش جعبه شیر» و شرایط مربوطه در حال حاضر هیچ نتیجه ای ندارد.

در یادداشتی که به جای نتایج جستجوی نمایش داده شده، آمده است: «این عبارت ممکن است با رفتار یا محتوایی که دستورالعمل های ما را نقض می کند مرتبط باشد. تبلیغ یک تجربه ایمن و مثبت، اولویت اصلی تیک تاک است.

ویدئوهایی که افرادی را نشان می دهد که سعی می کنند راه رفتن روی انبوهی از جعبه شیر چیده شده روی هم را امتحان کنند اخیراً در خدمات رسانه های اجتماعی از جمله تیک تاک و دیگر شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده اند، برخی از کلیپ ها میلیون ها بار مشاهده یا به اشتراک گذاشته شده اند.

در ویدئوها، شخصی که سعی در بالا رفتن یا پایین آمدن از جعبه های خالی و سبک شیشه های شیر را دارد معمولاً از ارتفاع چند متری سقوط می کند و منجر به فرود دردناک آنها بر روی سطوح سفت و سخت و آسیب رسان می شود.

شارلوت کورک، پرستار بخش مراقبت های ویژه در مینیاپولیس آمریکا، اخیراً به «USA TODAY»(یو اس اِی تودِی) گفت: من بیماران زیادی را در بیمارستان اورژانس می بینم که بیشتر از ناحیه سر و بخاطر انجام چالش «راه رفتن روی جعبه های شیر» مجروح شده اند.

دکتر «راجویندر دیو»، استاد جراحی ارتوپدی در دانشگاه جان هاپکینز، گفت: شما می توانید یک صفحه را باز کنید و همه آسیب ها روی میز است.

ویدئوهای کاربرانی که سعی در بدلکاری و راه رفتن خطرناک روی جعبه های خالی شیشه شیر دارند هنوز به راحتی در روز شنبه در سایر پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی یافت می شود. هنوز مشخص نیست که آیا سایر خدمات آنلاین اصلی از این اقدام «تیک تاک» پیروی می کنند یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیک تاک آسیب های مغزی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی

به گزارش خبرگزاری مهر، میترا قالیبافیان متخصص رادیوانکولوژی و مسئول فنی بخش رادیوانکولوژی بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک، درباره اهمیت پرداختن به تومورهای شایع مغزی، افزود: طی سال‌های اخیر در بیمارستان محک کارگروه نوروانکولوژی بر درمان تومورهای مغزی متمرکز شده است. این کارگروه با جدیت هرچه تمام‌تر، برنامه‌های درمانی مؤثرتر و به‌روزتری را برای درمان تومورهای مغزی کودکان بر اساس علم مبتنی بر شواهد (evidence based medicine) و آموخته‌های توموربورد یا همایش‌های علمی، پیشنهاد می‌دهد. همچنین جلسات توموربورد بر خردِ جمعی و بررسی همه‌جانبه و هم‌زمان بیماری توسط گروه‌های مختلف درمانی متمرکز است و احتمال خطاهای پزشکی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: تومورهای مغزی در کودکان به دلیل نوع تومور و درمان آن با تومورهای مغزی بزرگسالان متفاوت است و از این منظر هدف نخست کنگره نشان دادن تفاوت نوع تومورهای مغزی و درمان آن میان کودکان و بزرگسالان است.

هادی موسی‌خانی فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی کودکان، نیز با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد کودکان مبتلا به تومورهای مغزی کودکان در بیمارستان محک به صورت مستقیم درمان می‌شوند و بیماران دیگر نیز در ۴۱ مرکز درمانی در سراسر کشور تحت حمایت مؤسسه محک قرار دارند افزود: بر همین اساس کنگره با تمرکز بر رویکرد چند تخصصی در درمان تومورهای مغزی کودکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت پروفسور پروانه وثوق در حوزه انکولوژی کودکان در ایران بیان کرد: بسیاری از انکولوژیست‌ها در ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم شاگرد پروفسور پروانه وثوق بودند و با توجه به نقش ایشان در درمان انکولوژی کودکان این کنگره با یادبود پروفسور پروانه وثوق برگزار می‌شود.

موسی خانی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان محک در پیگیری رویکرد درمان چند تخصصی در تومورهای مغزی کودکان در ایران پیشرو است افزود: گرچه در سایر مراکز درمانی به صورت غیرمستقیم رویکرد درمان چند تخصصی در انکولوژی کودکان دنبال می‌شود اما بیمارستان محک با برگزاری جلسات درمان چند تخصصی از سال ۱۴۰۱ تاکنون در این باره پیشگام است و امیدواریم که سایر مراکز درمانی نیز با الگوگیری از بیمارستان فوق تخصصی محک بتوانند رویکرد درمان چند تخصصی در تومورهای مغزی کودکان را به صورت مستقیم اجرا کنند.

کد خبر 6090555 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟