Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از منابع محلی در افغانستان خبر داد که در حمله هوایی روز گذشته (یکشنبه) ارتش آمریکا در کابل ۹ عضو یک خانواده افغان جان باختند.

طبق گفته شاهدان این حمله، ۶ تن از کشته شدگانِ حمله پهپادی ارتش آمریکا به عامل انتحاری در اطراف فرودگاه کابل کودک بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که ساعاتی پیش هم شبکه فاکس نیوز به نقل از مقامات ارتش آمریکا مدعی شد که پهپادهای نظامی این کشور در کابل، پایتخت افغانستان یک خودروی انتحاری را هدف گرفته و دو عامل حمله را کشته‌اند.

طبق این گزارش، دو تن از عاملان انتحاری که داخل این خودرو بودند، از عوامل داعش بوده و در پی اصابت راکت پرتاب شده از سوی پهپاد آمریکایی به هلاکت رسیده‌اند.

کد خبر 5292419

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کابل ارتش آمریکا حمله پهپادی کشتار غیرنظامیان افغانستان حمله انتحاری افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فرودگاه کابل ایران روسیه طالبان افغانستان رژیم صهیونیستی انفجار تروریستی ترکیه جو بایدن فلسطین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند