Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@19:30:56 GMT

بازسازی صحنه قتل با مار کبرا سوژه رسانه ها شد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۸۶۵

بازسازی صحنه قتل با مار کبرا سوژه رسانه ها شد! + فیلم

پلیس هند برای بازسازی صحنه قتل یک زن از مار کبرای واقعی استفاده کرد. این زن در ماه می سال ۲۰۲۰ توسط شوهرش و با کمک یک مار کبرا به قتل رسیده بود. قاتل برای تصاحب طلا‌های همسرش و ازدواج با یک زن دیگر اقدام به قتل همسر خود کرده بود.

پلیس ایالت کرالا هند برای حل معمای این قتل مرموز، صحنه قتل را با استفاده از یک مار کبرای واقعی و یک زن عروسکی بازسازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان پلیس با استفاده از آزمایشات پزشکی روی این عروسک تلاش کردند تا به معمای قتل این زن پی ببرند. ویدئویی که توسط پلیس هند منتشر شده بازسازی صحنه قتل این زن را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو در حالی که زن عروسکی روی تخت خوابانده شده، مار کنار تخت وی قرار داده شد، سپس پلیس یک تکه گوشت مرغ را به دست عروسک چسباند تا عروسک برای مار واقعی به نظر برسد. مار چند بار به دست این عروسک حمله کرده و او را نیش زد. تفاوت زخمی که توسط گزش طبیعی مار ایجاد شده با زخمی که خزنده مجبور به انجام حمله و ایجاد آن شده در آزمایشات مشخص شد.

بنا به گزارش کرالا کائومودی، قربانی توسط یک مار کبرای ۱۵۰ سانتی متری دو بار گزیده شده که دو زخم ۲.۵ و ۲.۸ سانتی متری در دست وی ایجاد شده بود. این در حالی است که در آزمایشات انجام شده مشخص شد که زخم ایجاد شده در گزش طبیعی مار تنها ۱.۷ سانتی متر است. به عبارت دیگر تحریک مار منجر به حمله‌ای شده که زخم‌های عمیق تری روی دست قربانی ایجاد کرده است. در آزمایشات پلیس یک زخم ۲.۴ سانتی روی دست عروسک ایجاد شده بود.

قربانی بار نخست در تختخواب خود در حالی که پسر و شوهرش در مکان دیگری در خانه خوابیده بودند مورد گزش مار قرار گرفته بود. در حالی که ساروج، شوهر قربانی در بازجویی به پلیس گفته بود که مار از لابلای پنجره که برای تهویه هوای خانه باز بوده وارد خانه شده، اما پلیس به وی مشکوک شده بود.

گفتنی است؛ سال گذشته بود که مرگ «یوتهرا» اهل کولام ایالت کرالا خبرساز شد. این زن ۲ بار توسط مار کبرا گزیده شده بود. او پس از وقوع حادثه اول، در حالی که در خانه پدرش تحت درمان بود بار دیگر مورد گزش یک مار کبرا قرار گرفت که منجر به مرگ وی شد./ باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: بازسازی صحنه قتل مار کبرای یک مار کبرا ایجاد شده صحنه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس