Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه حدود هفت هزار و ۵۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و سه هزار و ۲۰۹ خودرو متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت محورهای تردد در استان اصفهان، اظهار کرد: در محورهای تردد مشکلی وجود ندارد و تردد در محورها روان و عادی است، همچنان ورود و خروج از شهرهای قرمز ممنوعیت دارد و متخلفان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریور ماه حدود هفت هزار و ۵۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و سه هزار و ۲۰۹ خودرو متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به بیش از ۲۴ هزار خودرو تذکر شفاهی داده شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تاریخ مذکور به حدود ۲۴ هزار و ۳۴۳ خودرو تذکر شفاهی داده شده است و حدود ۲۱ هزار و ۲۲۴ خودرو نیز به مبدا بازگردانده شدند.

وی تصریح کرد: نظارت‌ها به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است و تمام محورهای استان توسط دوربین‌های نظارتی رصد و اعمال قانون می‌شود، افراد باید از سفر رفتن پرهیز کرده و در شرایط فعلی برای کنترل شیوع بیماری محدودیت‌های تردد را رعایت کنند.

زارع تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند، افزود: در شرایط قرمز ورود و خروج به شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه و با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر 518115

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان ممنوعیت تردد خودرو محدودیت تردد اعمال قانون با دوربین اعمال قانون محدودیت های تردد تردد خودرو جریمه تردد غیرضروری جریمه خودروها جریمه های کرونایی ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی وضعیت تردد در استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان