Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی تیرانداز ایران با کسب عنوان ششمی به کار خود در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ ایستاده بازی‌های پارالمپیک توکیو پایان داد.

به گزارش مشرق، فینال مسابقات تیراندازی ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ ایستاده بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه - به وقت محلی) در مرکز تیراندازی آساکا برگزار شد.
رقیه شجاعی که با ۶۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ امتیاز به فینال رسیده بود، برای دستیابی به مدال با هفت ورزشکار دیگر از چین (دو نفر)، اوکراین، کره جنوبی، سوئد، اسلواکی و هند رقابت کرد که در پایان با ۱۶۳.۰ امتیاز به عنوان ششمی دست یافت.
در این رقابت لخارا آوانی از هند با امتیاز ۲۴۹.۶ رکورد پارالمپیک را شکست و به مدال طلا رسید، کاپینگ ژانگ از چین با امتیاز ۲۴۸.۹ دوم شد و تیرانداز اوکراینی با امتیاز ۲۲۷.۵ به مدال برنز دست یافت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پاراتیراندازی رقیه شجاعی پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه