Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، در مجموع یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در کردستان مشمول مصوبه شورای اقتصاد بوده و باید کار گازرسانی به این واحدها به صورت رایگان انجام شود.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد صنعتی در مجموع سالانه ۵۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی را مصرف می‌کنند، اضافه کرد: با گازدار شدن ۷۹۲ واحد صنعتی، سالانه ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه‌جویی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۶ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و ۵۲ جایگاه CNG گازرسانی انجام شده است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری هم ۲۵۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود، افزود: امسال نیز تا پایان مردادماه با وجود تمام محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی، کار گازرسانی به ۱۳۱ واحد صنعتی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به ۲۵۰ واحد تولیدی ۸۴ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های مایع محقق می‌شود، گفت: با تحقق این هدف گام های اساسی برای دستیابی به جهش تولید برداشته می شود و سالانه در مصرف چهار میلیون لیتر سوخت های مایع صرفه جویی خواهد شد.

براساس مصوبه شورای اقتصاد، هر واحد تولیدی و صنعتی که سه سال از سوخت مایع استفاده کرده باشد، به صورت رایگان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شود.

در حال حاضر ۵۶۲ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها واحد تولیدی کردستان گاز رسانی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی کردستان گاز رسانی واحد تولیدی کردستان گاز رسانی سنندج واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان