Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:50:41 GMT

هفت باشگاه ورزشی در شهرستان اراک مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۰۶۸

هفت باشگاه ورزشی در شهرستان اراک مهر و موم شد

«احسان فردوسی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی و شهرستان اراک مجموعه‌های ورزشی به ‌لیل شیوع بالا و گسترش نوع جدید ویروس کرونا تااطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچ بخشنامه جدیدی مبنی بر بازگشایی ورزشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از بازرسی‌ مستمر تیم‌های تخصصی اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از باشگاه‌های ورزش در ۲۰ روز اخیر به بیش از ۵۰ مجموعه ورزشی تذکر داده شد و هفت ورزشگاه نیز به‌دلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا استان و شهرستان مهر و موم شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک اظهار داشت: برچسب تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا  در جریان بازرسی‌های انجام شده بر روی در باشگاه نصب می‌شود و در صورت بی‌توجهی به این مهم با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

فردوسی بیان کرد: بی‌توجهی به‌ بازرسی‌ها و بازدیدها و تذکر کتبی مکرر، نامه‌های ارسالی از سوی هیات‌های ورزشی مبنی بر قطع فعالیت، عمده تخلفات باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی در دوران اعلام تعطیلی مطلق اماکن و باشگاه‌های ورزشی بوده است.

وی تاکید کرد: تیم‌های مشترک متشکل از نمایندگان  دادستانی، اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت شهرستان، پلیس اماکن و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان و فرمانداری به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت مجموعه‌های ورزشی را زیرنظر دارند.

۲۴۰ مجموعه ورزشی در شهرستان اراک به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۴۰ مورد در رشته‌ ورزشی بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان محدودیت های کرونا اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد