Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@13:43:31 GMT

هشدار بایدن نسبت به عواقب احتمالی طوفان آیدا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۱۳۸

هشدار بایدن نسبت به عواقب احتمالی طوفان آیدا

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، برق سراسر شهر نیواورلئان آمریکا در پی وزش طوفان آیدا قطع شد.

پيشتر،  جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته بود، طوفان آیدا تهدیدی برای زندگی مردم این کشور است.

بایدن هشدار داد: تخریب ناشی از طوفان آیدا در این کشور به احتمال زیاد بسیار گسترده خواهد بود و فراتر از سواحل این کشور را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال دارد برق برخی مناطق که دچار قطعی ناشی از طوفان آیدا می‌شوند هفته‌ها وصل نشود.

در همین حال؛ رئیس اداره مدیریت اورژانس فدرال در آمریکا گفت که انتظار دارد طوفان آیدا در این کشور آثار فاجعه باری بر جا بگذارد.

شبکه تلویزیونی بی بی سی نيز گزارش داد: هزاران نفر در حال فرار از ایالت لوئیزیانای آمریکا با ورود طوفان آیدا هستند. نیوراورلئان با تهدید مواجه است.

هزاران نفر گریخته اند و به آن‌هایی که مانده اند، توصیه شده است در خانه بمانند تا طوفان عبور کند. جان بل ادواردز فرماندار ایالت هشدار داده است که ممکن است آیدا یک طوفان تاریخی باشد.

طوفان آیدا استحکامات دفاعی نیواورلئان را در برابر سیل، که پس از جان باختن یک هزار و ۸۰۰ نفر در پی وقوع طوفان کاترینا در سال ۲۰۰۵ تقویت شد، محک خواهد زد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که طوفان آیدا، مهلک خواهد بود.

همچنين؛ خبرگزاری فرانسه از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا به نقل از خدمات هواشناسی ملی آمریکا گزارش داد: طوفان آیدا شدت بیشتری گرفت و به طوفان درجه ۴ تبدیل شده است.

در همین حال؛ فرماندار ایالت لوئیزیانای آمریکا با هشدار درباره نزدیک شدن طوفانی مهیب به این ایالت گفت: طوفان آیدا ممکن است یکی از قدرتمندترین طوفان‌هایی باشد که از دهه ۱۸۵۰ در این ایالت رخ داده است.

با توجه به پیش بینی‌ها درباره شدت طوفان آیدا و اینکه ارتفاع آن ممکن است بین ۱۰ تا ۱۵ فوت برسد، حتی با وجود سیل بندها، احتمال وقوع سیل شدید وجود دارد. مقامات مقابله با حوادث غیرمترقبه می‌گویند حتی اگر یک سیل بند خراب شود، سیل بند‌های دیگر در پشت آن‌ها قرار دارد. پیش بینی‌ها حاکی است این طوفان درجه ۴ خواهد بود و منجر به سیل شدید، و باد و بارندگی شدید خواهد شد. به همین دلیل از ساکنان خواسته می‌شود اگر در مناطق با ارتفاع کم زندگی می‌کنند، خانه هایشان را ترک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک بایدن رئیس جمهور آمریکا هشدار طوفان طوفان آیدا طوفان سهمگین محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک طوفان آیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌ کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌ های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود.

دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

دیگر خبرها

  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح