Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:38:32 GMT

اعتراض اعضای دانشگاه کانادایی به واکسیناسیون اجباری

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۱۷۸

اعتراض اعضای دانشگاه کانادایی به واکسیناسیون اجباری

اعضای دانشگاه،‌کارکنان و والدین دانشجویان دانشگاه "واترلو"(Waterloo) کانادا،‌ با تنظیم نامه‌ای،‌نسبت به دستورالعمل این دانشگاه در خصوص واکسیناسیون اجباری مخالفت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه واترلو، گروهی از اساتید،‌کارکنان، دانشجویان و والدین آنها در دانشگاه واترلو کانادا، با امضای نامه‌ای خطاب به مدیران دانشگاه،‌ از آنها خواستند که دستور اجبار واکسیناسیون که در اوایل ماه جاری ثبت شده بود را لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه واترلو پیش از این اعلام کرد از تاریخ ۷ سپتامبر،‌هر فردی که وارد این دانشگاه می‌شود و پردیس‌ها می شود،‌باید گواهی واکسیناسیون خود را ارائه دهد و تنها افرادی می‌توانند بدون واکسن وارد دانشگاه شوند که به دلایل پزشکی از تزریق واکسن معاف هستند. البته تست کرونای این افراد و افرادی که فرآیند واکسیناسیون آنها کامل نشده است، باید قبل از ورود به دانشگاه منفی باشد.

مدیران این دانشگاه گفتند که اجبار واکسیناسیون از جمله اقداماتی است که بر اساس بهترین‌های توصیه‌های موجود از سوی مقامات بهداشت عمومی است.

"نیک منینگ" سخنگوی دانشگاه واترلو در واکنش به این نامه گفت: دانشگاه واترلو از انتشار چنین نامه‌ای مطلع است و به حقوق و نظرات اعضای خود احترام می‌گذارد.

منینگ در ادامه خاطرنشان کرد: اما شورای افسران پزشکی انتاریو به دانشگاه‌ها توصیه کرده که سیاست‌هایی را اتخاذ کنند که شامل اجبار واکسیناسیون می‌شود.

وی اعلام کرد: ظرف یک ساعت پس از راه‌اندازی سیستم ثبت گواهی واکسیناسیون دانشجویان، بیش از ۲ هزار نفر مدرک واکسیناسیون خود را ارسال کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه واترلو کرونا در جهان دانشگاه واترلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دامنه اعتراض های دانشجویی در آمریکا همچنان در حال گسترش است. و به حدود 80 دانشگاه و موسسه آموزشی رسیده است.
تلویزیون ای بی سی گزارش داد دانشگاه های شمالی آمریکا هم به اعتراض ها پیوسته اند در حالی که معمولا از فضای سیاسی دور هستند.
در دانشگاه هاملین ایالت مینه سوتا، حامیان فلسطین تحصن کردند و ضد صهیونیست ها شعار سر دادند.
دانشجویان دانشگاه ویرجینیا هم به جنگ غزه اعتراض کردند و پایان کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
تاکنون شمار بازداشتی های دانشجویان در آمریکا به بیش از هزار نفر رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند