Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@04:49:36 GMT

در اولین صبحانه‌خوری ضرغامی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۲۳۸

در اولین صبحانه‌خوری ضرغامی چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

ضرغامی که از روز پنجشنبه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تحویل گرفته، اولین قرار صبحانه خود را با رییس جامعه هتلداران گذاشت و درباره آن توئیت کرد: «امروز آخرین صبحانه کاری‌ام در پاستور با آقای جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور بود. جلساتم را با تشکل‌های صنفی، مردم‌نهاد، فعالان و بازیگران اصلی حوزه مأموریتی وزارتخانه آغاز کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات و تحلیل‌های آنان دست اول و میدانی است.»

جمشید حمزه‌زاده ـ رییس جامعه هتلداران ایران ـ نیز این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و به ایسنا گفت: جسله طولانی‌ای بود، آقای ضرغامی بیشتر از دو ساعت وقت گذاشت و درباره مشکلات صنعت گردشگری به‌ویژه آُسیب‌های کرونا گفت‌وگو شد. پیشنهاد شد در تدوین، تنظیم، بازنگری و اجرای برنامه‌های فوری همچون برنامه هفتم توسعه، برنامه ملی گردشگری، سند راهبردی و توسعه گردشگری همکاری بیشتری بین بخش خصوصی و دولت صورت گیرد.

او افزود: آقای ضرغامی در این نشست، درباره تقویت بخش خصوصی و تشکل‌ها و تفویض اختیارات به این بخش، علاقه‌مندی نشان داد که باید برای آن راه حل پیدا کرد. همچنین پیشنهاد کرد هتلداران ایران با هتل‌های زنجیره‌ای در خارج از کشور برای تبادل بیشتر ارتباط برقرار کنند. تاکید جدی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساخت هتل است، به نظر آمد که اصلا اعتقادی به ورود دولت به هتل‌سازی ندارد و لازمه آن را تعریف بسته‌های حمایتی سرمایه‌گذاری دانست.

رییس هیأت مدیره جامعه هتلداران ایران با اشاره به مطالبات و پیشنهاداتی که در این دیدار مطرح کرده است، اظهار کرد: پیگیری واکسیناسیون مشاغل گردشگری در اولویت از جمله مطالبه‌های جدی‌ای بود که از آقای ضرغامی درخواست پیگیری کردم. مالیات بر تاسیات گردشگری که قرار بود در دوران کرونا امهال شود، اما نه تنها امهال نشد که ۱۰ درصد هم جریمه مشمول آن شده است و همچنین، بیمه سهم کارفرما که مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا باید امهال می‌شد، اما اکنون با دو درصد جریمه، دریافت می‌شود و مصوبه امهال آن هم اجرا نشده است، در جلسه صبحانه با آقای ضرغامی مطرح و قرار شد پیگیری‌های لازم در این‌باره انجام شود. اتفاقا یکی از دغدغه‌های آقای ضرغامی بسته حمایتی کرونا است.

عزت‌الله ضرغامی که بر تقویت اقتصاد گردشگری در برنامه‌های خود تاکید مکرر داشته، دیدارهای خود را با فعالان گردشگری آغاز کرده است که مشورت با اولویتِ بخش خصوصی، برخلاف سنت رؤسای پیشین، اقدام مثبت او ارزیابی شده است، در عین حال که تاکیدهای مکرر ضرغامی بر درآمدزایی از گردشگری و نگاه کمّی به میراث فرهنگی و صنایع دستی، واکنش‌ها و نگرانی‌هایی را از سوی فعالان این حوزه به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی جامعه هتلداران آقای ضرغامی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین تصاویر از شکسته شدن سد در کنیا؛ کشف ۴۲ جسد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • (ویدئو) اولین تصاویر از شکسته شدن سد در کنیا؛ کشف ۴۲ جسد
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • ببینید | اولین تصاویر از شکسته شدن سد در کنیا؛ کشف ۴۲ جسد
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • (ویدئو) تیراندازی عزت‌الله ضرغامی
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار