Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@12:27:33 GMT

ایلامی‌ها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صدقه دادند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۵۲۴۲

ایلامی‌ها بیش از ۱۶ میلیارد ریال صدقه دادند

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ و نیم میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

«قنبر موسی‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه  صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود، تصریح کرد: حدود ۶.۵ میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش  الکترونیک جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به پرداخت صدقه به روشهای الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان هم استانی های عزیز به پرداخت صدقه روش‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

موسی‌نژاد به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری  اشاره کرد و گفت: علاوه بر درگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی که  در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته کارکنان حوزه مشارکتهای این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاههای پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

موسی نژاد تصریح کرد: سامانه دریافت آنی پرداخت#  ۰۸۴* ۸۸۷۷ * و همچنین ارسال عدد ۱ به سر شماره ۸۸۷۷ طراحی و در اختیار مردم نوع دوست استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به  مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان،خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و کمکهای ابن سبیل به نیازمندان هزینه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع

مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت ١٥ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی سراسری نیروگاههای کشور هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاهها اعلام کرد و گفت: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر طی دو نوبت یکبار 20 هزار میلیارد تومان و یک نوبت هم 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و از ابتدای اردیبهشت نیز جریان پرداخت نقدی به شرکت های تولید کننده برق از طریق بورس دنبال می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر محترم نیرو که باید سهم معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویتها به تولیدکنندگان برق و بخشهای انتقال و توزیع تخصیص می یافت که با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچکتر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکتهای توزیع و تولید برق هستیم تا خود شرکتها در قبال درآمد و هزینه های خود مسوولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکتها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاهها طی یک بازه زمانی ٣ ساله را که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.