Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، سامان رضی پس از کسب مدال برنز پارالمپیک در رقابت‌های دسته ۱۰۷ کیلوگرم وزنه‌برداری اظهار داشت: برای رسیدن به این مدال تلاش زیادی کردم اما به هدف موردنظر نرسیدم. برنامه‌ریزی من برای مدال نقره یا طلا بود اما متأسفانه شرایط به گونه دیگر رقم خورد.

او با اشاره به خطا در حرکت نخست گفت: وزنه ۲۳۱ کیلوگرم سنگین نبود اما یک‌لحظه از کنترلم خارج شد و نتوانستم به‌درستی آن را مهار کنم و این موجب شد تا دچار عدم تمرکز شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حرکت دوم این وزنه را به‌راحتی مهار و توانستم مدال برنزم را قطعی کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا این را هم عنوان کرد: رقیبانم قدرتمند بودند. ورزشکار مغولستانی هم رکورددار جهان و هم رکورددار پارالمپیک است. وزنه‌بردار مالزی هم خوب کار کرد و به مدال نقره رسید من برای موفقیت باید تلاشم را بیشتر کنم.

رضی در پایان با اشاره به ادامه فعالیت خود در رشته پاراوزنه‌برداری تصریح کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم در بازی‌های پاراآسیایی عملکرد خیلی بهتری داشته باشم.

رقابت‌های دسته ۱۰۷ کیلوگرم پاراوزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک ظهر امروز در سالن «اینترنشنال فروم» توکیو برگزار شد و سامان رضی نماینده ایران در این دسته با مهار ۲۳۱ کیلوگرم بعد از ورزشکاران مغولستان و مالزی به مدال برنز رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سامان رضی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو سامان رضی وزنه برداری مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • شاه کلید مهار تورم
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد