Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- چهارمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان قزوین در سال جاری با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در سپاه ناحیه امام‌ حسن(ع) آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، چهارمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان قزوین در سال جاری با توزیع 3 هزار بسته معیشتی در محوطه باز سپاه ناحیه امام‌ حسن(ع) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش که با حضور سردار سرتیپ‌ رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج)، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) برگزار شد، دومین مرحله از رزمایش‌های کمک مؤمنانه سپاه استان قزوین در ماه محرم و مرحله چهارم کمک مؤمناه سپاه قزوین در سال 1400 به صورت رسمی آغاز شد.

گفتنی است در سال جاری 16 هزار و 199 بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به همت مجموعه سپاه استان قزوین تهیه و در میان نیازمندان و محرومان بیشتر ‌آسیب‌دیده از بحران پاندمی کرونا توزیع شده است.

همایش همدلی و مواسات مؤمنانه در قزوین به‌روایت تصویرآغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در قزوین به‌روایت تصویرآیین توزیع 4500 بسته معیشتی در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کمک مؤمنانه ویروس کرونا استانداری قزوین کمک مؤمنانه ویروس کرونا سپاه استان قزوین کمک مؤمنانه سپاه قزوین در سال بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود