Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین صفحه روزنامه‌های بوشهر را در دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ اینجا آمده است.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: تلاش برای چرخش چرخ پتروشیمی های عسلویه، عمارتی که یادآور شکوه معماری دوره قاجار در جنوب است، ماجرای تلخ زندان ابین و انتظار افکار عمومی از دستگاه قضا، بخشی از واردات کالا به تعاونی لنج‌داران سپرده شود، بازگشت دوباره مصرف برق به‌کانال ۶۴ هزار مگاواتی، صنعت زنبورداری کشور دچار بحران شده است، مستند «زیر پوست رنج»؛سمفونی‌مردگان، ایرانجوان از لژیونر شدن قایدی پولی به دست نمی‌آورد!

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه این تیترها را می‌توان خواند: کالاهای صادراتی باز هم گران شدند، فرماندار دشتستان: ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان دشتستان واکسینه شدند، «شاد» بدون مشکل به استقبال مهر می‌رود، از فجری‌ها تشکر و عذرخواهی کردم، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در اجرای پروژه های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد، مرزبانی کشور هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد، تمامی اسناد مالی پیرامون هزینه‌کرد ۱۷۰ میلیارد ریالی فصل گذشته در باشگاه شفاف و موجود است، اولین پرونده ثبت جهانی در بوشهر برای کاروانسرای مشیرالملک برازجان تدوین شد و تشکیل معاونت حقوقی اقتصادی در قوه قضائیه به تسهیل فضای کسب و کار منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر میراث فرهنگی ویروس کرونا کمبود آب قاچاق زندان اوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1228512 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند