Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: ۴۳ درصد جمعیت واجد شرایط این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با میانگین استانی با ۳۷ درصد، بیشتر است.

به گزارش قدس آنلاین، فاروق سلیمی اظهار کرد: جمعیت هدف واکسیناسیون در این شهرستان بیش از ۴۵ هزار است که تاکنون ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر دوز اول و هفت هزار و ۹۰۰ نفر نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه ۱۲ مرکز واکسیناسیون در این شهرستان فعال است، افزود: دو واحد از این مراکز تجمیعی هستند که یک واحد آن به تازگی توسط سپاه ناحیه پاوه با هدف تسریع در روند واکسیناسیون راه اندازی شده است.
سلیمی تاکید کرد: همکاران بخش بهداشت و واکسیناسیون بدون تعطیلات و به صورت دو شیفت مشغول خدمات رسانی و انجام واکسیناسیون جامعه هدف هستند و استقبال مردم مطلوب است و انتظار می‌رود مشارکت بیشتر شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه برای کنترل مناسب همه گیری بیماری و دستیابی به ایمنی و سلامتی جامعه نیاز است حداقل ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند تحقق این مهم نیازمند همت جمعی و همکاری مردم با شبکه بهداشت است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه اضافه کرد: همه همشهریان همچنان شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک مناسب را در اولویت قرار دهند و در اولین فرصت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت قرمز از لحاظ بیماری کرونا قرار دارد.
شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند