Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه گفت : همایش مقاله‌نویسی «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» ‬ برگزار می‌شود و نویسندگان می‌توانند تا یکم آذر سال جاری مقالات خود را تولید و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

او گفت : نحوه ارسال مقالات به ۲ روش الکترونیکی به نشانی Tahahe۸۵۸@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com و یا ارسال مکتوبات‬ به آدرس پستی کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با کد پستی: ۶۷۱۸۶۹۸۹۵۳‬ خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با اشاره به اینکه محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد، افزود: در نگارش مقالات، بایستی آخرین شیوه‌نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال و برای متن مقاله و فهرست منابع در هر صفحه، تعداد ۲۶ سطر و طول هر سطر ۱۲ سانتی‌متر در نظر گرفته شود. همچنین مقالات باید با استفاده از worde ۲۰۱۰ و فونت BLotus در اندازه ۱۳ تنظیم و تایپ شوند و نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای اثر درج شود.

او محور‌های اولین همایش مقاله‌نویسی با موضوع «نقش استان‏ کرمانشاه در دفاع مقدس» را در ۲۱ محور معرفی کرد و افزود: از مهمترین محور‌های این همایش می‌توان به نقش جغرافیای استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش و عملکرد شهرستان‌های مرزی (پاوه، جوانرود، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و…) در دفاع مقدس و مقاومت شهرها، نقش و عملکرد استان کرمانشاه در مقابله با بحران‌ها و آشوب‌های امنیتی در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مانند جریان نفاق، دمکرات، کومله و…، نقش و عملکرد شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه در دفاع مقدس، نقش شهید مصطفی چمران، شهدا، رزمندگان و مردم استان کرمانشاه در حماسه آزادسازی پاوه، بررسی و تأثیر بمباران‌های شیمیایی استان کرمانشاه در دفاع مقدس و بررسی نقش راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در دفاع مقدس اشاره کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس استان کرمانشاه در دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری