Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. فریبا گودرزی در خصوص درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان و برای روز چهارشنبه هم در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بارش‌ها رویداد بعدی برای دو روز آینده وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود که در شرق و جنوب شرق کشورمان در منطقه زابل طوفان شن و خاک کاهش دید را در جاده‌های مواصلاتی به دنبال خواهد داشت.   وی ادامه داد: همینطور تا روز جمعه افزایش نسبی دما را برای نوار شمالی کشور داریم. از بعدازظهر روز جمعه با نفوذ جریان‌های شمالی و موج‌های کم دامنه از روی نوار شمالی کشور در استان‌های ساحلی خزر و استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد را داریم و کاهش دما هم اتفاق خواهد افتاد. دریای خزر هم از بعدازظهر جمعه مواج خواهد شد.   بیشتر بخوانید: بارش پراکنده در برخی مناطق کشور

گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. امروز بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به سی و چهار درجه خواهد رسید.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

به گفته سبزه زاری؛ تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها