Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۹۱ هزار و ۶۵۸ نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از این تعداد ابتلای ۶۹ هزار و ۲۵۶ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: با توجه به علایم بیماری کرونا، سویه غالب در استان همچنان نوع دلتا (هندی) است و مورد مشکوکی از نوع جدید این ویروس در استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ظرفیت بیمارستانی تکمیل شده است/ عمل‌های غیراورژانسی را لغو می‌کنیم

دکتر شیرانی اضافه کرد: کماکان این استان در قله و پیک شیوع بیماری کرونا قرار دارد و هنوز علایم محسوسی از کاهش موارد ابتلا مشاهده نمی‌شود.

او ادامه داد: هنوز حجم مراجعات سرپایی و موارد بستری در مراکز درمانی زیاد است.

دکتر شیرانی گفت: امیدوار هستیم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هرچه زودتر وارد شیب نزولی شیوع بیماری کرونا شویم.

او افزود: با توجه به اینکه خانواده بهداشت و درمان یکی از گروه‌های پر خطر و در معرض بیماری کووید ۱۹ به علت شغل افراد و اعضای خانواده می‌باشند، بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این گروه واکسینه می‌شوند.

دکتر شیرانی اضافه کرد: افرادی که نسبت نزدیک (والدین، همسر، فرزند، خواهر و برادر) دارند و بر اساس معرفی نامه و فرم خود اظهاری مشروط به ثبت مشخصات در سامانه سیب و تکمیل فرم مربوطه و تایید توسط نیروی انسانی واحد‌های تابعه می‌توانند از روز سه شنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۰ به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون محل خدمت مراجعه و واکسنشان را تزریق کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد